Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد افزود : برخورد خشن با بدحجابی قطعا جواب نمی‌ دهد.

وی تاکید کرد: بر این اساس از هر طرحی که در زمینه مقابله با بدحجابی موثر باشد حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام منتظری در ادامه  کمبود کادر قضایی ،اداری و نیروی انسانی را از جمله مشکلات قوه قضائیه برشمرد وگفت: این دستگاه تا جایگاه متناسب با شان جمهوری اسلامی فاصله دارد.

وی به تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان مختلف نیز اشاره و بیان کرد: نفوذ موضوع مهمی است که باید توجه جدی نسبت به آن داشته باشیم.

حجت الاسلام منتظری افزود :شایعه پراکنی و دروغ پردازی در جاهای مختلف به خصوص فضای مجازی از دیگر اموری است که دشمن دنبال می‌ کند و بسیاری هم شایعات و دروغها را باور می‌کنند.

دادستان کل کشور منشاء بسیاری از پرونده‌های منافی عفت را فضای مجازی اعلام کرد و افزود : نسل جوان به شدت در معرض خطر است. دشمن برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌گذاری گسترده ‌ای در این خصوص انجام می دهد تا پرده های حیا را از بین ببرد.

نخستین دوره تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان دیروز 26 تیر در مشهد آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد دادستان کل کشور حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کوهپایه از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بیست هکتار از اراضی کوهپایه این شهرستان افزود: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه توسط افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام شد و این اراضی به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

دادستان کرمان ادامه داد: این در حالی است که زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان کرمان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار ‌اراضی کشاورزی در کرج‌
  • دادستان کشور: عملیات «وعده صادق» دست خدا بود