Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی هنری خبرگزاری برنا؛ به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در منطقه 18 حضور یافته و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و همچنین اهالی منطقه 18 خواهند داشت.

خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه زیر سایه خورشید یک شنبه 31 تیر ماه با اهتزاز پرچم متبرک رضوی در صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) از  ساعت 8 صبح آغاز می شود.

کاروان خادمان رضوی در ادامه برنامه های خود در بیمارستان شهدای یافت آباد حضور یافته و سپس به عیادت بیماران در موسسه توانبخشی رعد الغدیر  خواهند رفت .

این کاروان هم چنین در این روز نماز جماعت ظهر و عصر را با میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمازخانه ساختمان مرکزی این سازمان اقامه خواهند کرد و به صرف ناهار میهمان سازمان خواهند بود.

خادمان رضوی هم چنین برای حضور در ویژه برنامه ستارگان پرفروغ  و جشن میلاد شهدای متولد تیر ماه ساعت 16 در  موزه شهدای منطقه 18 حضور خواهند یافت. برنامه ادای احترام خادمان رضوی به شهدای مدافع حرم منطقه 18 نیز عصر همان روز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی و با حضور 14 خانواده شهید مدافع حرم منطقه ساعت 17برگزار خواهد شد.

پایان بخش ویژه برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه 18 با خادمین حرم رضوی است که در قالب جشن استقبال در ساعت 19 برگزار می شود.

ویژه برنامه «زیرسایه خورشید» یک شنبه 31 تیر از 9 تا 19  در منطقه 18 تهران میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی خادمان آستان قدس رضوی خانواده شهدا حرم امام رضا ع فرهنگسرای خاتم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان ازجمله شب شعر شاهکار، به‌رسم فتوت، اصفهان‌گرد و "شهید کوچه ما، روشنایی شهر است" در این منطقه خبر داد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکوداشت هفته اصفهان فرصتی برای معرفی و شناساندن تمام این ظرفیت‌ها به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

وی افزود: با تلاش مضاعف اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، ۴۰ برنامه فرهنگی در محلات ده‌گانه این منطقه و مراکز فرهنگی با محوریت معرفی این کلان‌شهر و آشنایی با آداب و رسوم و سنت‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با نکوداشت هفته اصفهان و هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای، رویداد «به رسم فتوت دو» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، هفتم اردیبهشت در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار می‌شود.

رسالت ادامه داد: مقرر شده است در اردوی بازدید از اماکن تاریخی با عنوان «اصفهان گرد» ویژه رده سنی نوجوان و جوان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر با حمام شاهزاده‌ها، موزه عصارخانه شاهی، بازار اصفهان و صنایع‌دستی اصفهان آشنا شوند، همچنین برنامه «شب شعر شاهکار» با حضور شاعران و هنرمندان اصفهانی با مشارکت انجمن اهل قلم اصفهان و فرهنگسرای قدس به مناسبت روز بزرگداشت سعدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان گفت: اجرای مسابقات ورزشی مفرح خانوادگی، نقاشی، کتاب‌خوانی، برگزاری جشن، نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی و برنامه‌های استیجی از دیگر برنامه‌های مورد نظر در این هفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های شاد، متنوع و مفرح سعی شده است تا ضمن افزایش دانش عمومی شهروندان در مورد شهر اصفهان، تاریخچه و آشنایی با قدمت و آداب و رسوم دیار نصف جهان، همچنین عدالت فرهنگی در تمام محلات این منطقه به‌ویژه محلات کم‌برخوردار رعایت شود.

کد خبر 747114

دیگر خبرها

  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی