Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:57:48 GMT

کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۷۴۷۴

کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا از کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد امروز (چهارشنبنه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا، تصریح کرد: مقابله با تهیه و عرضه مواد مخدر در دو بخش قضایی و فرهنگی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش مقابله قانونی با تولید و عرضه مواد مخدر، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای را ارایه می‌دهند، ادامه داد: اگر کنترل و مقابله‌ پلیس و دستگاه قضایی نبود، سوداگران مرگ همه افراد جامعه را مبتلا می‌کردند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اقدامات فرهنگی برای مبارزه با پدیده اعتیاد، گفت: پیشگیری از اعتیاد نیازمند آگاهی رسانی و آموزش افراد جامعه است که رسانه‌ها، بهزیستی ، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه باید فعالیت گسترده ای داشته باشند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نوع مواد مخدر به روش‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با معضل اعتیاد نیازمند روحیه انقلابی و تلاش جهادی است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در این شهرستان از ابتدا سال جاری تاکنون تصریح کرد: کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این مدت، با اجرای ۱۶ مرحله در ایستگاه انتظامی شهید امامی، ۴۰ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کرده است.

فرماندار شهرضا افزود: در ۴۰ مرحله طرح کنترل و جمع آوری مواد مخدر در شهرستان نیز منجر به دستگیری ۲۵۰ نفر از توزیع کنندگان و کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم انواع مخدر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی در محورهای فرعی این شهرستان، گفت: اجرای این طرح‌ها نیز منجر به کشف ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تریاک شهرضا شیشه کشف مواد مخدر نشست شورای هماهنگی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان