Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه‌ی قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان با حضور مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار لرستان روز سه‌شنبه 26 تیر ماه در محل استانداری لرستان برگزار شد.

از جمله اهداف سفر مدیرعامل بنیاد برکت و هیأت همراه به استان لرستان، می‌توان به پی‌گیری روند اجرای تعهدات مربوط به سفر سال گذشته‌ی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این استان و هماهنگی برای اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان مبتنی بر اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان در این جلسه ضمن تشکر از توجه و عنایت دکتر مخبر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به رفع محرومیت از این استان، اظهار داشت: استفاده از تجارب و ظرفیت‌های فکری و نرم‌افزاری به منظور ایجاد توازن و هم‌افزایی و هدایت صحیح فرآیند پیشرفت شهرستان دلفان، الگوی مناسبی برای مشارکت همه‌جانبه‌ی مردم و دستگاه‌های اجرایی در فرآیند برنامه‌‌ریزی و اجرا در تضمین موفقیت طرح خواهد بود.

مهندس جعفری مدیرعامل بنیاد برکت نیز اظهار داشت: محور اصلی پیشرفت منطقه، حضور مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است. وی افزود: بنیاد برکت حلقه‌ی وصل تمامی این ظرفیت‌هاست و آماده‌ی به‌کارگیری تمامی تجارب خود در راستای پیشرفت شهرستان دلفان است.

مدیرعامل بنیاد برکت و هیأت همراه در سفر به استان لرستان هم‌چنین با نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پیشرفت و آبادانی دلفان استانداری لرستان بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره برکت در مود 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در این جشنواره انواع نان محلی، شیرینی و فرآورده‌های غلات در شهر مود از سوی مسئولان شهرستانی و بخش مود با حضور بانوان توانمند شهر مود برگزار شد.



دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • برگزاری جشنواره برکت در مود 
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار