Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌های خارجی خبر‌های مختلفی رامنتشر کرد، گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان بخشی از این اخبار را بازتاب داد. در این بخش خبری می‌توانید اخباری را که مخاطبان بیشتری جذب کرده است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌های خارجی خبر‌های مختلفی رامنتشر کرد. گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان بخشی از این اخبار را بازتاب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش خبری می‌توانید اخباری را که مخاطبان بیشتری جذب کرده است را بخوانید. برای دیدن متن کامل اخبار بر روی عناوین کلیک کنید.

دولت سوئد: آتش روشن کردن ممنوع!

دولت سوئد اعلام کرد هیچ کس حق روشن کردن آتش را ندارد و شهروندانی که این قانون را رعایت نکنند مجبور به پرداخت جریمه خواهند شد.


مسی، پرتوجه‌ترین بازیکن میان کاربران فیس بوک

شرکت فیس بوک آمار پرطرفدارترین تیم و بازیکن در میان کاربران فیس بوک را ارائه داد.


کشف قدیمی‌ترین طرز پخت نان

تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌ها در طول تاریخ برای زنده ماندن بیشتر از غذا به نان توجه داند. اما در طول تاریخ این نان‌ها به شکل‌های مختلفی پخت می‌شد.

۲۵۰ کارگر مسموم شدند+عکس

۲۵۰ کارگر در ازمیر ترکیه دچار مسمومیت غذایی شده و به بیمارستان منتقل شدند.


هدیه عجیب رئیس به کارمند جوان در روز اول کاری! +عکس

یک پسرجوان در ایالت آلاباما با پیدا کردن نقض فنی خودرو اش مجبور شد با پای پیاده با طی کردن ۳۲ کیلومتر مسیر به محل کارش برسد تا در اولین روز کاری اش تاخیر نداشته باشد. رئیس این پسر جوان به عنوان تشکر خودرو خود را به او هدیه کرد.

انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ازمیر ترکیه کارگران ترکیه پخت غذا دولت سوئد فیس بوک شبکه های اجتماعی بسته خبری بازتاب آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار

به گزارش جماران؛ کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشت: 

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی