Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان بر لزوم برندسازی محصولات مشاغل خانگی خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی زمینه اتصال به بازار را برای تولیدات مشاغل خانگی فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا ، محمد صادق بیجندی، امروز(27 تیر)، در سفر به خراسان جنوبی از طرح‌های پشتیبان الگوی نوین مشاغل خانگی خراسان ‌جنوبی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان برای همکاری دو برند با محصولات تولیدی این کارگاه قول مساعد داد.

بیجندی از این کارگاه برای حضور در دو نمایشگاه حوزه پوشاک دعوت و بیان کرد: این کارگاه ظرفیت حضور در نمایشگاه‌های مختلف را دارد.

سپس بیجندی از کارگاه جاجیم بافی به عنوان یکی از پشتیبانان الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی استان بازدید کرد.

بیشتر محصولات این کارگاه شامل کیف نان، کوزه‌های کاغذی، کیف و کفش است که به سبک سنتی و قدیمی ساخته می‌شود.

فروزان‌نیا، پشتیبان مشاغل خانگی خراسان جنوبی در این بازدید اظهارکرد: طی چهار سال پیش از مشهد به بیرجند نقل مکان کردیم و در ابتدای کار تسهیلات پیشنهادی برای شروع به کار بسیار کم بود.

وی نبود نیروی کار متعهد را از جمله مشکلات در شروع به کارش عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر در هیچ نمایشگاهی شرکت نمی‌کنیم و اینترنتی محصول خود را به فروش می‌رسانیم.

این پشتیبان مشاغل خانگی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 10 نفر مشغول به کار بوده و افرادی برای بازاریابی در مشهد و شیراز فعالیت دارند و ظرفیت بکارگیری 50 نفر نیروی کار را نیز داریم.

سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان سپس از بزرگترین کارگاه سنتی پارچه بافی کشور؛ یکی از پشتیبانان الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی، در روستای حاجی آباد بیرجند بازدید کرد. در حال حاضر در این کارگاه نزدیک 500 نفر در حال فعالیت هستند.

بیجندی در این بازدید با بیان اینکه جهاددانشگاهی برای توسعه مشاغل خانگی همپای پشتیبانان فعالیت می‌کند، افزود: جهاددانشگاهی هزینه‌های آموزش در رشته‌های مختلف این کارگاه را متقبل می‌شود و به آنان مدرک معتبر می‌دهد.

وی با تاکید بر اتصال به بازار، اظهار کرد: همچنین محصولات این کارگاه باید به برندهای ملی متصل شود.

سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان همچنین از شرکت پویانمایی؛ پشتیبان الگوی نوین مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی بازدید کرد.

محمد کارگر، مسئول این شرکت در این بازدید اظهار کرد: حدودا از دو سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با انتقاد از میدان ندادن به جوانان فعال در این حوزه، تصریح کرد: باید به جوانان این حوزه توجه کرد تا خراسان جنوبی نیز در حوزه انیمیشن دیده شود.

کارگر با بیان اینکه در حال حاضر هفت نفر در این شرکت فعایت می ‌کنند، یادآور شد: آمادگی توسعه کار و افزایش نیروی انسانی را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازار سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند

ایسنا/کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق به کشور وجود دارد و تجار و بازرگانان قطعاً از این موضوع استقبال می‌کنند و زمینه رشد تجارت خارجی در استان فراهم خواهد شد.

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو مرز رسمی سیرانبند بانه و باشماق مریوان در سال‌های اخیر در حوزه تجارت خارجی فعالیت خوبی داشته‌اند و سالانه ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق این مرزها به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: تجار و بازرگانان استان و سایر استان‌ها همواره درخواست ورود میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق داشته‌اند.

اسکندری با بیان اینکه بندر لاذقیه سوریه و بندر بصره در کشور عراق به این دو مرز نزدیک است و موجب کاهش قیمت تمام شده این محصولات در کشور می‌شود، بیان کرد: درخواست‌های این تجار و بازرگانان را طی یکی دو سال اخیر با حضور استاندار و همکاری سازمان حفظ نباتات کشور پیگیری کردیم و در نهایت خوشبختانه موفق به کسب این مجوز برای مرز باشماق شدیم.

وی اضافه کرد: مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان از ۱۲ اردیبهشت ماه جاری صادر شده است که این مهم موجب گسترش مبادلات مرزی خارجی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: یک سری مشکلات زیرساختی مانند آزمایشگاه قرنطینه، ساختمان و نیروی متخصص وجود داشت که با همکاری سازمان حفظ نباتات کشور این مشکلات و موانع حل شد.

وی افزود: در حال حاضر آمادگی کامل برای واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق به کشور وجود دارد و تجار و بازرگانان قطعاً از این موضوع استقبال می‌کنند و زمینه رشد تجارت خارجی در استان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه