Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پیام تقدیر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) به این شرح است:

به نام خداوند شهیدان وراستگویان
«من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه، فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر، ومابدلوا تبدیلا»

حمدوسپاس بیکران خدای یگانه را که درسالروز شهادت رئیس مذهب شیعه ودردانه‌ی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مارامیهمان خوان کرم اهل بیت نمود ومعرفت ومعنویت را روزیمان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصدشکردیگر که آسمانیان خونین بال از سفره"عندربهم یرزقون" به کویردل زمینیان سرزدند واین‌ها نعمت‌هایی است که برای آن میبایست سجده شکربه درگاه رب الشهدا سایید والحق که سخنی والاتر وبالاترازذکر مناقب ائمه و شهدا وزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض میدانیم تا یادوخاطره‌ی شهدا، این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص راگرامی داشته و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم.

توفیق خدمت دربیست ویکمین یادواره آسمانی‌های رستاق وبارش برکت ورحمت برخطه رستاق راعنایتی ازجانب خدا می‌دانیم وزبان از بیان و قلم از نگاشتن شکراین نعمت قاصراست.

بدینوسیله اینجانب به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

بر خود فرض میدانم اولا از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار رستاق، علماء و روحانیون همیشه در صحنه خصوصا امام جمعه محترم رستاق، خانواد‌های معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان سر افراز و جوانان پر شور و شعور و انقلابی رستاق وهیئت‌های عزادارصادق آل محمد (ع) و ثانیا از همراهی و عنایت فرماندهی محترم تیپ همیشه پیروز ۱۸ الغدیر، سرهنگ امامی فرماندهی ناحیه ومجموعه تحت امر، مهندس قانعیان بخشدار وکلیه مسئولین ادارات شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج صاحب الزمان عج وحضرت زهرا (س)، گروه تئاتر گذرزمان، وهمچنین مردم خونگرم و شهیدپرورابراهیم آباد اعم ازخواهران وبرادران ایمانی که در برگزاری باشکوه بیست ویکمین یادواره «آسمانی‌های رستاق» باقدم وقلم خود همکاری و همراهی نمودند، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ا

تقدیر از برگزارکنندگان بیست و یکمین یادواره آسمانیهای رستاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا پیام تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»