Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:00:30 GMT

تکلیف وحید امیری فردا مشخص خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۸۳۲۵

وحید امیری که در حال حاضر در خرم‌آباد به سر می‌برد، نماینده‌اش را روز دوشنبه این هفته (دو روز پیش) به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا مذاکرات برای تمدید قراردادش با سرخپوشان را آغاز کند. قرار بود امروز این مذاکرات بین طرفین نهایی شود که به فردا موکول شد.

حضور حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و طولانی شدن جلسه او در این وزارتخانه باعث شد به نماینده امیری اعلام شود فردا قبل از ظهر به باشگاه پرسپولیس بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در خرم‌آباد تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده و در صورت توافق نماینده‌اش با پرسپولیس راهی تهران خواهد شد تا در کنار سرخپوشان آماده بازی‌های لیگ شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وحید امیری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گئورگی گولسیانی، جواهر گرجستانی پرسپولیس در طول این فصل، ویلی سانیول، ستاره اسبق بایرن را که اکنون هدایت گرجستان را برعهده دارد، مجاب کرد که او را به تیم ملی فرا بخواند.

گولسیانی درست در زمانی به تیم ملی گرجستان برگشت که کشورش برای تاریخ سازی به دو پیروزی نیاز داشت و آن را نیز به دست آورد.

در بازی قبلی، گرجستان با دو گل لوکزامبورگ را شکست داد و حریف یونان شد. در بازی با یونان در حالی که گولسیانی روی نیمکت حضور داشت پس از تساوی بدون گل، یاران گئورکی با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

این پیروزی باعث شد گرجستان برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت‌های یورو راه پیدا کند. احتمالا با ادامه درخشش گولسیانی در پرسپولیس، سرخ‌ها می‌توانند در این رقابت مهم اروپایی نیز نماینده داشته باشند.

حالا گئورگی گولسیانی با برپایی یک جشن بزرگ آماده بازگشت به ایران و حضور در ترکیب پرسپولیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود