Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن‌های خانواده شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندار تهران را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه بنیاد شهید، در توضیحات روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است: پیرو درج خبری مبنی بر «ارسال پیامک از شماره‌های رسمی به خانواده‌های ثبت شده در بنیاد شهید برای دعوت به شکایت از استاندار تهران» در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند، ارسال هرگونه پیامک از سوی بنیاد شهید با مضمون ذکرشده یا اجازه دسترسی به شماره تلفن‌های جامعه ایثارگری به افراد یا گروه‌های خارج از بنیاد صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: تصویر سرشماره منتشر شده در خبر نیز ارتباطی با بنیاد شهید نداشته و از سوی مراجع مسئول قابل پیگیری است.
اطلاع رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران از طریق سامانه و شماره‌های رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت پیامکی و همچنین درج در پایگاه اطلاع رسانی ایثار صورت می‌گیرد.
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصرانه از رسانه‌ها تقاضا می‌کند ضمن دقت در انتشار اخبار مربوط به خانواده بزرگ ایثارگران که بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر از عزیزترین فرزندان ملت ایران را در خود جای داده است، با رعایت همه جوانب و اطمینان در صحت مطالب اقدام به انتشار اینگونه اخبار کنند.
اجتمام *٧٢6٨*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد شهيد پيامك تكذيب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئولان شهرستان سلماس به مناسبت سال جدید و ایام مبارک رمضان با خانواده شهید ورمزیار، صحابی و طالعی دیدار کردند

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید