Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:51:41 GMT

46 فقره انشعاب آب فضاي سبز در شيروان قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۸۳۶۷

46 فقره انشعاب آب فضاي سبز در شيروان قطع شد

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- فرماندار شيروان گفت: 46 فقره انشعاب آب شرب شهري که براي آبياري فضاي سبز مورد استفاده قرار مي گرفت با همکاري شهرداري قطع شد.

به گزارش ايرنا امين رضا مرآتي عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينکه هم اکنون آب فضاي سبز از طريق چاه هايي که شهرداري احداث کرده تامين مي شود اظهار کرد: نياز آب شهر 380 ليتر در ثانيه است اما، توان توليد تنها 240 ليتر در ثانيه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: با احداث يک حلقه چاه جديدي که در گره زو انجام شده 40 ليتر آب در ثانيه وارد مدار مي شود و طي چند روز آينده با چاه ديگر 20 ليتر در ثانيه آب وارد مدار خواهد شد.
مرآتي افزود: از سال آينده باغ هاي شهر زيارت، روستاي خانلق و امان آباد در شيروان براساس مساحت توزيع آب مي شوند زيرا که مصرف آب باغ هاي انگور در اين مناطق غير استاندارد و مضر به حال خودشان و منابع آب شهرستان است.
نماينده عالي دولت در شيروان با بيان اينکه هم اکنون کشت 220 هکتار يونجه مقاوم به خشکي با اصول جديد در منطقه جيرستان در شرف اجرا است گفت: کار مطالعاتي آن انجام و تسهيلات پرداخت شده است که در مجموع کل 700 هکتار يونجه که با بذرهاي مقاوم به خشکي است به صورت آبياري تحت فشار کشت خواهد شد.
مرآتي با اشاره به اينکه بخشي از اعتبارات از محل وام روستايي و منابع جهاد کشاورزي است افزود: اين طرح قدم بزرگي خواهد بود و علاوه بر اينکه بخش عمده علوفه مورد نياز دام شهرستان را تامين مي کند.
وي گفت: با توجه به مصرف بي رويه آب باغ هاي انگور، طرح فراز انگور از برنامه هاي در دست اقدام است و با توجه به اينکه بخش عمده آب سد بارزو در خانلق و زيارت مي باشد برنامه ويژه براي نوع استفاده آن در بخش ها انجام خواهد شد.
وي با اشاره به ساخت سالن ورزشي سه هزار نفري شيروان که به صورت نيمه تمام رها شده افزود: براي اتمام اين طرح 50 ميليارد ريال اعتبار لازم است که در صورت تخصيص به موقع اعتبارات سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
مرآتي در بخش ديگري از سخنان خود اختصاص اعتبارات کم بهره به روستاييان را يکي از اقدامات ارزشمند در اين دولت عنوان کرد و گفت: هم اکنون از محل پرداخت تسهيلات روستايي و عشايري، 624 پرونده به مبلغ هزار ميليارد ريال در کميته فني شيروان تاييد شده که 396 پرونده به مبلغ 430 ميليارد ريال به بانک ارسال شده است و براي 76 پرونده تسهيلات پرداخت شده است.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پرجمعيت خراسان شمالي در 60 کيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه می‌گوید باتوجه به اینکه ترکیب تیم‌های اعزامی به المپیک و جهانی تا حدود زیادی مشخص شده، عنوان اولی برادرزاده‌های او به درد نمی‌خورد. - اخبار ورزشی -

محمدحسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت کشتی‌گیر کرمانشاهی به صحنه مسابقات بعد از پایان محرومیتش اظهار داشت: حالا که محرومیت بهروز هدایتی تمام شده، می‌تواند در مسابقات شرکت کند. چیزی که دیدیم، حکایت از آمادگی خوبش داشت. با کشتی‌گیر سنگین‌وزن‌مان هم خوب تمرین کرد. ان‌شا‌ءالله که بتواند کشتی‌های خوبی بگیرد.

نایب‌قهرمان پیشین کشتی جهان در پاسخ به این سؤال که آیا برادرزاده‌هایش (شیروان و ارشک محبی) هم در رقابت‌های جام تختی آزاد که اواخر اردیبهشت در استان فارس برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد؟، گفت: با عشق و علاقه کشتی را دنبال نمی‌کنند. از کشتی گرفتن سرد شده‌اند. کشتی تا زمانی خوب است که به باختن عادت نکنی. باخت که عادی شود دیگر برگشتن و مدعی شدن سخت است.

محبی ادامه داد: وقتی که شیروان (یدالله محبی) کمیل قاسمی را برد زیر نظر هما (محمدحسن محبی) تمرین می‌کرد و واقعاً خوب بود ولی وقتی به حرف گوش نکرد با افت مواجه شد. قدر خودشان را ندانستند، وقتی می‌توانی چند مدال بگیری اما به اندازه‌ای که باید برایش تلاش نمی‌کنی؛ به خودت ظلم کرده‌ای. هم شیروان و هم ارشک در وهله اول به خودشان ظلم کردند. حالا هم می‌گویند می‌خواهند در جام تختی کشتی بگیرند اما تیم برای المپیک و جهانی اوزان غیرالمپیکی بسته شده، آنجا اول هم شوند، دیگر به چه درد می‌خورد؟

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه عنوان کرد: من و هما همیشه آماده در مسابقات شرکت می‌کردیم، اگر می‌باختیم فقط به این فکر می‌کردیم فردا جواب خانواده و رفقا را چه بدهیم، ولی باختن برای اینها عادی شده است. همیشه ترس برمان می‌داشت یک وقت نبازیم. تا وقتی که از باخت بترسی زحمت می‌کشی ولی وقتی باخت عادی شد دیگر اهمیت نمی‌دهی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان