Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی که چندی پیش تصویربرداری آن تمام شده بود دچار یک تغییر در شبکه پخش شد و حالا پخش آن از شبکه پنج به شبکه سه سیما رسیده است.

این سریال در سه فاز ساخته شده که دو فاز آن روایتی از دهه ۵۰ و ۶۰ دارد و فاز حال آن هم قصه‌ای روز دارد.

مجید زین العابدین، مدیر شبکه پنج سیما با بیان اینکه امروز حوزه فیلم و سریال وضعیت خوبی دارد از اینکه نامهای بزرگ سینما با شبکه پنج کار میکنند ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سریال «از یادها رفته» را سریال تاریخی دانست که ظاهراً الف ویژه نیست اما از لحاظ کیفی الف ویژه محسوب می‌شود.

ایرج محمدی تهیه کننده این سریال نیز با اشاره به انتخاب بهترین بازیگران که با مشورت الماسی و هادی انجام شده است، دوره تاریخی «از یادها رفته» را سال ۵۷ تا ۶۴ عنوان کرد. وی همچنین تعداد بازیگران این سریال را حدود چهل نفر عنوان کرد که در فاز یک و دو این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. این تهیه کننده پیش بینی کرد تصویربرداری تا ۱۰ ماه به طول به انجامد.

«پاهای بیقرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

بازیگران سریال پاهای بی قرار و نقشهایشان

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوطه به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

زمان پخش پاهای بی قرار

این شب ها مینی سریال «بهترین نقش زندگی» به نویسندگی و کارگردانی محسن دامادی از شبکه سه سیما پخش می‌شود که هفت قسمت دارد و بعد از آن «پاهای بی قرار» روی آنتن می‌رود که به زودی هم تیزرهای آن از تلویزیون پخش می‌شود.



لیندا کیانی در پشت صحنه سریال پاهای بی قرار

منبع: ساتین

کلیدواژه: جدول پخش شبکه پنج جدول پخش شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه عکس بازیگران در پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت

سریال‌های مختلفی این روز‌ها در حال تصویربرداری هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی یا علی مشهدی اشاره کرد.

به گزارش مهر، ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که با نقش «بهروز» در سریال «پایتخت» شناخته شد حالا در جدیدترین فعالیت خود در سریال «بدل» حضور دارد.

سریال «بدل» فضایی طنز دارد و در حال و هوای دیگر آثار علی مشهدی است. او در این سریال از بازیگران مختلفی هم بهره برده است که برخی در سریال‌های پیشین او حضور داشته اند.

شهرام قائدی، ساعد هدایتی، هادی عامل هاشمی، فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی از جمله بازیگران این سریال هستند که این روز‌ها در حال آماده سازی است و یکی از گزینه‌های احتمالی پخش در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • فیلم| کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • زمان پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • (ویدیو) کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • (ویدئو) پوشش جنجالی ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» در خیابان‌ های تهران
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد