Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به بهانه انتخاب تيم منتخب جام جهاني 2018 روسيه توسط فيفا کاريکاتوري در اين باره منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم منتخب جام جهاني فوتبال 2018 روسيه روز گذشته اعلام شد و بر اين اساس ستارگاني نظير نيمار و پائولينيو از تيم حذف شده برزيل در آن حضور دارند. اين در شرايطي بود که از تيم‌هاي فيناليست جام نفراتي نظير کانته، پوگبا و راکيتيچ در تيم منتخب حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين موضوع انتقاداتي را به همراه داشت.
بر اين اساس کاريکاتوري در اين باره منتشر شده است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود

مفتی اعظم و رئیس اداره امور دینی مسلمانان روسیه در پیامی خطاب به رهبر انقلاب نوشت: دعوت شما به معنویت و ارزش های اخلاقی جهانی، تداوم بخش سنت های مسلمانان در جهت استقرار عدالت و تحکیم صلح است.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره امور دینی مسلمانان روسیه، مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیامی را به معظم له ارسال کرد.

مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت 25 میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

در انتهای این پیام آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود
  • جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا