Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس مدیر امور استان‌های سامانه ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور در این همایش، گفت:سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سیستمی به منظور انجام معاملات دولت در بستر وب است که دستگاه‌های اجرایی را قادر می‌سازد تمامی معاملات خود را از مرحله درخواست خرید و پرداخت وجه از یک بستر امن الکترونیکی به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیوضی افزود: ابلاغیه الزام به کارگیری این سامانه پشتوانه قانونی آن در قانون و مقررات وصف شده اخیر قانون پنجساله برنامه ششم توسعه و احکام دائمی برنامه‌های توسعه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کشور منعقد شده است  .
وی با بیان اینکه این ابلاغیه در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به فارس ارسال شده گفت: تاکنون حدود ۲۴۰ دستگاه اجرایی از فارس در این سامانه ثبت نام کرده اند و اکنون حدود سه هزار تامین کننده فعال در استان فارس داریم.
فیوضی با بیان اینکه بعد از پیاده سازی سامانه در سطح استان وارد مرحله توسعه و اجرا آن شدیم، اضافه کرد:با توجه به نظرات و جلساتی که با روسای دیوان محاسبات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در شهرستان‌های کلان فارس همایش‌های توجیهی و توصیفی سامانه ستاد تدارکات را برگزار کنیم.
وی ادامه داد:شهرستان جهرم سومین شهرستان فارس است که داوطلبانه متولی برگزاری این همایش برای اداره‌ها و بخش خصوصی خود شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهرم میزبان همایش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سعید شاهرخی  در گردهمایی جمعی از تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان که به کرمان سفر کرده ؛ در محل اتاق بازرگانی کرمان گفت: همایش بین‌المللی راه ابریشم مهر امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

او اعلام کرد: در این همایش دو روزه مهم بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین ٣ قاره مورد تاکید قرار خواهد گرفت و به آن پرداخته خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید بستر حضور گردشگران روسیه در ایران تسهیل  و در استان کرمان این آمادگی وجود دارد تا از گردشگران روسیه استقبال و پذیرایی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تقویت توسعه دیپلماسی همه جانبه بین دو کشور را مفید ارزیابی و اعلام کرد: غرفه‌های کرمان در نمایشگاه‌هایی که در روسیه تا به حال دایر شده است رتبه اول را کسب  کرده اند

شایان ذکر است کرمان پهناورترین استان کشور با ٢٥ شهرستان، رتبه اول دارا بودن آثار تاریخی و باستانی کشور را به خود اختصاص داده  و از بیش از ٧ هزار اثر تاریخی در  استان  تاکنون ۷۰۰ اثر به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • بارش رحمت الهی در جنوب و شرق فارس
  • فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون