Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای همکاری با کمیته امداد، گفت: ایجاد مرکز نیکوکاری، اختصاص مبلغی از حقوق کارکنان این وزارتخانه برای ایتام، مشارکت در طرح‌های اشتغال زایی و گسترش پنل‌های خورشیدی از جمله اقداماتی است که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم.

خبرگزاری فارس: داود طارمی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزرات نیرو در دیدار با محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره راه‌های افزایش تعامل و همکاری دو جانبه گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند به عنوان حامیان و مروجان مصرف بهینه آب و برق معرفی شوند، گفت: با آموزش‌های لازم این امر امکان پذیر است.

طارمی از آمادگی کامل وزارت نیرو برای تعامل با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: کسانی که به وزارت نیرو کمک کنند تا به اهداف مورد نظر خود برسد، در مقابل خدماتی دریافت می‌کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو همچنین به دیگر برنامه‌های این وزارتخانه برای همکاری با کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد مرکز نیکوکاری، اختصاص مبلغی از حقوق کارکنان این وزارتخانه برای ایتام، مشارکت در طرح‌های اشتغال زایی و گسترش پنل‌های خورشیدی از جمله اقداماتی است که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه شیرین سازی آب دریا، تاکید کرد: این پرو

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Y65

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت نیرو کمیته امداد خاموشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها