Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، محمد کلامي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان آذربايجان شرقي با اهداي لوحي به شهباز محسني رئيس شعبه هفده شهريور اين بانک از حمايت‌هاي بانک اقتصادنوين در اعطاي تسهيلات به مددجويان کميته امداد در اين استان قدرداني نموده است.در بخشي از اين لوح آمده است: اينک شاهد توانمندسازي و خودکفايي 4200 خانوار تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) استان آذربايجان شرقي هستيم که با بهره‌گيري از تسهيلات قرض‌الحسنه بانک‌ها به اين دستاورد ارزشمند دست يافته و شکوفايي اقتصادي خانواده‌هاي محروم را به ارمغان آورده است، لذا بر خود وظيفه مي‌داند از عنايات و توجه جنابعالي و همکاران محترمتان نسبت به محرومين و امدادگران اين نهاد سپاسگزاري و قدرداني نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ارايه خدمات مورد نياز مشتريان در کوتاه‌ترين زمان و با بهترين کيفيت در دستور کار شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور قرار دارد که توجه به اين دو شاخص موجب افزايش رضايت‌مندي مشتريان شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین

ایسنا/گیلان رئیس کمیته امداد آستارا، گفت: ۷۰۰ نفر از خیران آستارایی حمایت از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین را که شامل ۱۸۹ فرزند یتیم و ۶۳۰ فرزند محسنین می شود را برعهده دارند.

بهرام تسلی نیا ۸ فروردین در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این نهاد آمادگی لازم برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی به ویژه در ماه مبارک رمضان را دارد تا در بین نیازمندان غذاهای گرم و مواد غذایی تهیه و توزیع کند، اظهار کرد: یکی از اهداف برپایی سفره های افطار در ماه مبارک رمضان، احیای سنت دین اسلام است، چرا که همواره به اطعام و اکرام نیازمند سفارش شده است.

وی با بیان اینکه به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری خیرین و نیکوکاران آستارایی، سفره اطعام رمضان برای ایتام و خانواده های آنان برپا خواهد شد، افزود: ایتام تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های آنان به همت خیرین و نیکوکاران آستارایی میهمان سفره های آسمانی افطار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ نفر از خیران آستارایی حمایت از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین را که شامل ۱۸۹ فرزند یتیم و ۶۳۰ فرزند محسنین می شود را بر عهده دارند و با پرداخت ماهانه مبالغ  از ایتام حمایت می کنند و برخی حامیان بیش از دو نفر یتیم را تحت حمایت خود دارند، افزود: با مشارکت و همکاری حامیان و خیران منطقه، در تمامی سنین از نوزاد تا زیر ۱۵ سال ایتام و فرزند محسنین از کمک های مادی و معنوی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه در شب های احیا فرم‌های ویژه حمایت از یتیمان در مساجد شهرستان توسط نیروهای کمیته امداد در بین عزاداران پخش خواهد شد، توجه به ایتام و گسترش سیره عملی حضرت علی(ع) را از مهم ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا ذکر و تصریح کرد: تقویت حس همدلی در جامعه اسلامی وظیفه همگانی است.

تسلی نیا با تاکید بر همکاری بیشتر خیران منطقه در رفع محرومیت زدایی، خواستار توجه بیشتر همگان به اصل برادری و تعاون شد و افزود: مشارکت های مردمی اساسی‌ترین پشتوانه نهاد کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد آستارا با تقدیر از کمک های مردمی، میزان مشارکت خیران شهرستان مرزی آستارا را مناسب و اثرگذار عنوان کرد و گفت: حمایت از مددجویان بین اهالی نیکوکار آستارا جایگاه خوبی را به دست آورده است و این کمک های مردمی سبب شده تا در اجرای برنامه ها موفق تر باشیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی خانواده های تحت پوشش برای امکان اشتغال و استقلال اقتصادی آنها است، افزود: مقوله اشتغال و خودکفایی نخستین هدف و مهمترین آرمان نهاد مقدس و مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰۰ خانوار شامل ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مرزی آستارا هستند، اظهار کرد: این خانوارها از انواع حمایت‌های این نهاد از جمله پرداخت مستمری ماهانه، کمک هزینه اجاره مسکن، تهیه پول پیش، هزینه‌های درمانی، مسکن محرومان، جهیزیه، کمک‌های موردی، پرداخت هزینه های عمرانی برای تعمیر و بازسازی مسکن، انشعاب آب، برق و گاز، کمک هزینه تحصیلی مدرسه و دانشگاه و تسهیلات خوداشتغالی بهره‌مند هستند.

وی افزود: ۴۰۰۰ خانوار از مددجویان دائم بوده و ۲۰۰۰ خانوار نیز به صورت تکی و کم خدمتی از این خدمات در آستارا بهره مند هستند و در این میان نقش خیرین در ارائه خدمات رسانی بسیار مهم و اثرگذار است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است