Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این کارگاه آموزشی و توجیهی که با حضور اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه ۷ ریحانه النبی سپاه ناحیه مقداد مشهد و خانواده‌های آنان برگزار شد، حجت الاسلام پور رضایی از کارشناسان مذهبی و تربیتی به تبیین سبک زندگی اسلامی در خانه و خانواده پرداخت.
در این کارگاه آموزشی مسائل مربوط به روابط عاطفی و زناشویی در خانواده اسلامی و نیز مباحث تربیتی از دیدگاه اسلام در تربیت فرزندان و روابط متقابل بین همسران مواردی مطرح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مراسم از تعدای از همسران اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آغاز ۵ دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یوسف بیدخوری امروز در مراسم افتتاحیه این دوره‌ها گفت: آموزش و نرم‌افزارهای آموزشی باید بیشتر مورد توجه تاسیسات گردشگری قرار گیرد، زیرا زیرساخت و تجهیزات به تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و با کیفیت را ارائه کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان حوزه گردشگری ادامه داد: اگر نیروها آموزش دیده باشند فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل است، اما اگر آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد.

بیدخوری با اشاره به سیاست‌گذاری صورت گرفته در زمینه آموزش گردشگری گفت: نگاه به موسسات آموزش گردشگری فقط ارائه مدرک نیست بلکه کاملا مهارتی است.

وی تصریح کرد: با کمک انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری تقسیم بندی خوبی انجام شده تا در حوزه عملکردی گردشگری استان، آموزش‌های تخصصی ارائه شود و افراد هر خدمتی که در حوزه گردشگری ارائه می‌کنند از مهارت کامل برخوردار باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به نیاز و ضرورت 5 دوره شامل دوره کیفیت خدمات، صرفه جویی مصرف انرژی، قوانین و مقررات بیمه و مالیات‌، بازآموزی راهنمایان، تسهیلگری کسب و کارهای کوچک گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

بیدخوری تاکیدکرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان برگزار و به شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

رئیس گروه آموزش، بازاریابی و توسعه گردشگری خراسان رضوی نیز گفت: تاسیسات گردشگری از برگزاری این دوره استقبال کرده و به طور یقین برگزاری این دوره‌ها در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری استان نقش بسزایی خواهد داشت.

علی‌اکبر احمدزاده افزود: طی دو روز نخست دوره مدیریت، کیفیت خدمات در تاسیسات گردشگری و صرفه جویی انرژی روزهای 25 و 26 فروردین و سه دوره آموزشی دیگر شامل قوانین و مقررات بیمه و مالیات‌، بازآموزی راهنمایان، تسهیلگری کسب و کارهای کوچک گردشگری روزهای 27 و 28 فروردین برگزار می‌شود.

رئیس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی استان خراسان رضوی نیز گفت: آموزش زیربنای صنعت گردشگری است و خراسان رضوی با داشتن بیش از دو هزار تاسیسات گردشگری به آموزش‌های گردشگری بیشترین نیاز را دارد.

سید جعفر زراعتی افزود: آموزش زمینه اشتغال را فراهم می‌کند و با توجه به مهارت محور بودن کار و فعالیت در حوزه گردشگری، افرادی که مهارت‌های گردشگری را آموزش می‌بینند شاغل می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد