Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@21:52:18 GMT

با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۹۶۷۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپانیوز، مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در شیراز گفت: نمایندگی‌های سایپا به‌عنوان نماینده بزرگ‌ترین خودروساز کشور تاکنون حمایت و همکاری متعهدانه و صادقانه‌ای از برنامه‌های کلان سازمان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که گروه سایپا همواره به‌دنبال هدایت سرمایه‌های خود به سمت تولید بوده است،افزود: تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ایم تا باهدف حفظ سهم بازار خود به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده خودرو در کشور، محصول جدید خود را آماده کنیم.

جهرودی ادامه داد: تحریم‌ها ما را از مسیر تولید و صنعت منحرف نخواهد کرد و ما با قدرت در میدان تولید و رقابت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

جهرودی با اشاره به تحولات بورس گفت: خبرهای خوبی را در مجمع سایپا اعلام خواهد شد چون تحریم‌ها در وضعیت سایپا تاثیری نخواهد داشت و این مجموعه به راه خود ادامه می‌دهد.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارزش دارایی‌های این مجموعه به جایگاه منطقی خود رسیده و تلاش و برنامه‌ریزی‌های جدید باهدف سودآوری و پیشرفت این بنگاه اقتصادی در حال انجام است.

وی در پایان این مراسم و در جمع نمایندگان استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر با تشکر از همکاری و حمایت همه جانبه آنها اعلام کرد شیراز بیشترین تعداد پیشکسوتان عرصه فروش و خدمات پس از فروش را در کل کشور دارد و از نظر رتبه بندی بعد از تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور

علی علیزاده در بجنورد گفت: ۴۰ درصد از سهم طرح کاشت یک میلیارد درخت شامل زراعت چوب صنوبر و اکالیپتوس است که باهمت مردم و بهره برداران بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او گفت : بهره برداران در این طرح با کاشت درختان اقتصادی می‌توانند با زراعت چوب درآمد اقتصادی داشته باشند.
به گفته علیزاده در مرحله نخست اجرای این طرح باید ظرفیت کاشت نهال در نهالستان ها، عرصه‌های قابل کشت، نوع ارقام با توجه به شرایط آب و هوایی سنجیده شود.
رییس موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه گفت: قرار نیست که منابع آب شرب، کشاورزی و یا صنایع برای اجرای این طرح استفاده شود و باید از آب‌های غیر متعارف از جمله آب دریا، باران بهره برد، به طور مثال در کاشت درختان حرا از آب دریا استفاده و در مناطقی نیز کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی از آب باران مشروب خواهد شد.

پویش کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است و قرار است در طی چهار سال یک میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم خراسان شمالی دراین چهار سال ۱۶ میلیون اصله نهال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل