Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا -مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) هرمزگان گفت: 230 زوج زير پوشش اين نهاد از ابتداي سالجاري تاکنون، به ميزان 5 ميليارد و 670 ميليون ريال هديه ازدواج و کمک هزينه جهيزيه دريافت کردند.

به گزارش ايرنا، علي الهياري عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمک هزينه ازدواج در قالب خريد و تامين جهيزيه به نوعروسان، بانوان زير پوشش کميته امداد و هديه ازدواج به دامادهاي نيازمند زيرپوشش پرداخت مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: امسال 60 ميليارد ريال اعتبار از سوي کميته امداد هرمزگان براي پرداخت کمک هزينه جهيزيه به نوعروسان و هديه ازدواج به پسران نيازمند در سطح استان در نظرگرفته شده است.
اين مسوول اظهار داشت: هم اکنون يکهزار و 850 زوج زيرپوشش کميته امداد هرمزگان در انتظار دريافت جهيزيه و هديه ازدواج هستند.
وي اظهار اميدواري کرد: با افزايش مشارکت خيران در جهت تامين کمک هزينه ازدواج زوج هاي نيازمند، افراد پشت نوبت دريافت کمک هزينه ازدواج از نهاد کميته امداد هرمزگان به صفر برسد.
الهياري گفت: ارايه خدمات مشاوره اي، برگزاري دوره هاي آموزشي و همايش هاي ازدواج آسان با هدف ازدواج آگاهانه و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از ديگر خدمات کميته امداد به زوج هاي جوان است.
هم‌ اکنون 55 هزار و 669 خانوار در هرمزگان تحت حمايت کميته امداد هستند.
7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس