Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: دراین ارتباط سرمایه گذار بخش خصوصی برای تاسیس شهرک کشاورزی در این شهرستان متقاضی شده که فرمانداری آماده همکاری در پرداخت تسهیلات است.

وی اضافه کرد: در این نشست مسایل و مشکلات سرمایه گذاران بخش کشاورزی با حضور خود آنان بررسی و بازدید از طرح‌های آنان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندارگناوه افزود: هر هفته جلسات کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باحضور دستگاه‌ها و بانک‌های عامل برگزار می‌شود که نتایج خوبی بدنبال داشته است.

وی اظهارداشت: این شهرستان پس از دشتستان دومین تولید کننده گوشت سفید دراستان بوشهر است که باید برای حل مشکلات مرغداری‌ها تلاش مضاعف شود.

پاک نژاد گفت: در زمینه گازرسانی به مرغداری ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و هزینه انشعاب آن‌ها نیز بصورت اقساطی اخذ می‌شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: پرداخت آب بها در دستور کار مرغداری‌های این شهرستان قرار گیرد و اداره آب و فاضلاب روستایی نیز با برداشت کنندگان آب غیرمجاز برخورد کند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بوی نامطبوع مرغداری‌ها سبب گله مندی ساکنان روستا‌ها شده باید برای برطرف کردن این مشکل برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

وی اظهارداشت: توسعه کشت گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و از علاقمندان به این حرفه دعوت به سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/م

بخش ریگ قابلیت‌های فراوانی برای راه اندازی شهرک‌های کشاورزی و شیلاتی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست