Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@21:52:29 GMT

درخواست یک نماینده از «جهانگیری»

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۹۹۳۴

درخواست یک نماینده از «جهانگیری»

به گزارش پارس نیوز، 

نماینده کرمانشاه از معاون اول رئیس‌جمهور درخواست کرد با معاون وزیر نفت برخورد کند.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال ۸۵ مجوز ساخت پالایشگاه کرمانشاه صادر شده است، گفت: به دلیل اینکه این استان نرخ بیکاری بالایی دارد، مجوز ساخت این پایشگاه در کرمانشاه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۵۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی مردم منطقه نیز برای احداث این پالایشگاه در نظر گرفته شد، ادامه داد: کار‌های اولیه برای ساخت این پالایشگاه در سال‌های گذشته انجام شد، اما تاکنون و پس از گذشت ۱۲ سال، این پروژه تنها ۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با پیگیری‌هایی که نمایندگان استان در این زمینه از معاون اول رئیس‌جمهور، وزیرنفت و تعاون داشتند، مقرر شد با انتخاب چند سرمایه گذار این پروژه راه‌اندازی شود، افزود: پس از ۱۲ سال سرگردانی این پروژه و درست در زمانی که قرار بود، این پروژه ملی ساخته شود، علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیرنفت، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش طی نامه‌ای اعلام کرده که باید عملیات اجرایی این پروژه متوقف شود.

صفری تصریح کرد: از معاون اول رئیس‌جمهور و وزیرنفت انتظار می‌رود برخورد جدی با آقای صادق‌آبادی معاون وزیر داشته باشند تا بیش از این بر روی حرفی که زدند حرف نزند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون اول معاون وزیر نماینده مردم مجلس شورای اسلامی بیکاری کشاورزی معاون سرمایه هیئت مدیره پالایش بیکاری کشاورزی مجلس شورای اسلامی نفت نماینده مردم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی