Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:14:06 GMT

پیگیری مطالبات ایثارگران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۰۸۲

پیگیری مطالبات ایثارگران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;محمد نوذری  معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند و از کیان، حیثیت و ناموس کشور دفاع کردند و سرمایه عظیم اجتماعی جامعه ما محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس که هیچ سخنی از حقوق و اضافه کار و دیگر مسایل نبود، برای رضای خداوند و دفاع از کشور به میدان رفتند که آن زمان دفاع از کشور، نظام و هویت دینی و ملی مطرح بود و این افراد جان خود را تقدیم کردند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر این که مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی نماینده ایثارگران هستند، ادامه داد: مشاوران باید مطالبه گر و پیگیری مشکلات و مسائل سایر ایثارگران باشند.

انتهای پیام/ د

پیگیری مطالبات ایثارگران از طریق مشاوران و دستگاه های اجرایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر

رئیس‌ کل دادگستری استان بوشهر از پرداخت ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات شرکت ملی گاز ایران از سوی شرکت‌های پتروشیمی استان بوشهر خبر داد و گفت: شرکت‌های پتروشیمی‌های استان بوشهر ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر بدهکار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر سرکشی از زندانیان و خانواده‌های آنان را از برنامه‌های مهم مسئولان دادگستری‌ها و دادستان‌ها و قضات دانست و اظهار داشت: در سرکشی به زندانیان و خانواده‌های آنان مشکلات مختلف زندانی بررسی و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آن ارائه می‌شود.

وی کمک به خانواده زندانیان نیازمند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در سرکشی از این خانواده‌ها مشکلات گوناگون درمانی، معیشتی، اجتماعی، رفاهی تجهیزاتی و فرهنگی بررسی و کمک‌های لازم به آنها عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته 34 بار از زندان‌های استان بوشهر بازدید شد، گفت: به مناسبت عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر 650 زندانی مشمول مرخصی شدند.

مهرانگیز، حبس‌زدایی را از تأکیدات رئیس قوه قضایی دانست و بیان کرد: به قضات و مسئولان دادگستری‌های استان بوشهر تأکید شده از مجازات جایگزین حبس استفاده شود و باید در آخرین مرحله از مجازات حبس استفاده شود.

وی پیگیری حقوق عامه را در اولویت دستگاه قضایی استان بوشهر دانست و افزود: یکی از مطالبات مهم دولت در استان بوشهر پرداخت نشدن هزینه گاز مصرفی پتروشیمی‌های استان بوشهر بود که با پیگیری انجام شده بخشی از آن وصول شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بدهی پتروشیمی‌های استان به شرکت ملی گاز ایران را 90 هزار میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده 40 هزار میلیارد تومان آن وصول شد که سبب حل مشکلات اعتباری برخی دستگاه‌های اجرایی شد. پتروشیمی‌های استان بوشهر 50 هزار میلیارد تومان دیگر به دولت بدهکار هستند که ان‌شاءالله با پیگیری انجام شده وصول شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت