Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی و حسین ماهینی امروز چهارشنبه بعد از تمرین در محل باشگاه حضور پیدا کردند و با حمیدرضا گرشاسبی دیدار و گفتگو داشتند.

در این جلسه با توجه به اینکه تیم در آستانه رقابت‌های فصل جدید قرار دارد، درباره شرایط تیم بحث و گفتگو صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رقابت جلسه باشگاه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعد از ظهر امروز در راستای سفر‌های استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدید‌ها از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم، پس از بازدید از بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ در جنوب غرب پایتخت، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت و پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی جهت تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد. در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر تهران نیز حضور داشتند، ابتدا موضوع کمبود فضا‌های بهداشتی و درمانی و همچنین توسعه و تجهیز چهار بیمارستان موجود در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آقای رئیسی پس از شنیدن گزارشات معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران، مقرر کرد موضوع تامین مالی فاز ۱ طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد در اسرع وقت از سوی وزارت بهداشت تامین و این بیمارستان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین جهت تامین زمین مورد نیاز برای توسعه بیمارستان ضیائیان مقرر شد شهردار تهران طی جلسه‌ای با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، موضوع استفاده از زمین‌های متعلق به این وزارتخانه را بررسی و پس از احصا راهکار، نتیجه را جهت تصویب به دولت ارائه کنند. همچنین با دستور رئیس جمهور در این جلسه مقرر شد مشکل تجهیز بیمارستان‌های این دو منطقه با همکاری وزارت بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین این حوزه در اسرع وقت مرتفع شود. مشکل کمبود سرانه آموزشی در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران از دیگر موضوعات ویژه و اولویت‌دار این مناطق بود که در این جلسه در حضور رئیس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با دستور رئیس جمهور و ناظر به نیاز مبرم مردم این مناطق به فضا‌های آموزشی مقرر شد در مرحله اول در هر منطقه ۳ الی ۵ مدرسه به فوریت احداث شود. همچنین بنا به تاکید رئیس جمهور و در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بیشتر، به ویژه در میان نسل جوان مقرر شد در هر یک از این مناطق دو مجموعه ورزشی احداث شود. آقای رئیسی از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست به منظور اجرای عدالت آموزشی برای کاهش هر چه بیشتر مدارس دو شیفته در این مناطق در اسرع وقت برنامه‌ریزی و اقدام کند. سومین موضوع ویژه و اولویت‌دار مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران نیز موضوع بافت فرسوده در این مناطق بود که رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش معاون اجرایی، وزیر راه و شهرسازی، شهردار و استاندار تهران، با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردمی در حل این مشکل، از مسئولان مربوطه خواست با بررسی راهکار‌های قانونی، بسته تشویقی شامل مجموعه‌ای از مشوق‌ها و تسهیلات حمایتی دولت برای بازسازی بافت فرسوده توسط مردم را تهیه و تدوین و در این مناطق به شکل عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان