Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت۱۶:۱۸ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، شهرک استقلال خیابان جلال اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات لازم به محل اعزام شدند.

ملکی در ادامه افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» و یک دستگاه اتوبوس شخصی که به یکی از کارخانه های صنعتی تعلق داشت و خالی از مسافر بود، به صورت شاخ به شاخ و از مقابل با یکدیگر برخورد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح بیشتر این حادثه گفت: راننده اتوبوس پس از وقوع حادثه در خودرو محبوس شده بود که پس از رسیدن نیروهای آتش نشان عملیات رها سازی آغاز شد و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و راننده را که یک مرد حدودا ۴۵ ساله بود را خارج کردند و راننده تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: پس از معاینات انجام شده مشخص شد که راننده جان خود را از دست داده است و خودروها به محلی امن فرستاده و صحنه حادثه برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و این عملیات در ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه به پایان رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف اتوبوس کامیون آزادگان جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند

سرهنگ سید صادق رسولی،جانشین پلیس راه استان قم از یک فقره تصادف فوتی و جرحی در محور نیزار خبر داد و گفت:متاسفانه راننده   یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا در محور نیزار  به علت  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و  سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد . 

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با کاهش سرعت و رانندگی به دور از شتاب‌زدگی می‌توانیم جاده‌ها را برای تمام کاربران چرخه ترافیک ایمن کنیم، باید بدانیم سرعت عامل اصلی ایجاد خطر است و هر چه سرعت بالاتر باشد احتمال وقوع سوانح رانندگی و شدت تصادف نیز به همان اندازه افزایش می‌یابد.

جانشین  پلیس راه استان قم تصریح کرد: هر چه سرعت کمتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری و جلوگیری از حادثه وجود خواهد داشت و اگر برخوردی صورت گیرد، انرژی کمتری حاصل از حرکت وسیله نقلیه آزاد شده و صدمات کمتری ایجاد می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند