Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@14:44:13 GMT

هنر انقلاب/ نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع حج

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۱۵۲

‍‍‍‍‍‍

برپایی دو نمایشگاه با موضوع حج، رونمای از کتاب (فرار،فرار) با موضوع دفاع مقدس و اهدای جایزه باروت خیس در بسته هنر انقلاب این هفته. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  با گزارش هنر انقلاب همراه باشید دانلود   

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هنر انقلاب بسته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت

 

محمد سلحشور خوشنویس پیشکسوت و از هنرمندان حاضر در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: نمایشگاه روایت باران یک اشتیاق عجیب برای هنرمندان و به ویژه خوشنویسان به وجود آورده است.
وی افزود: ارائه بیش از ۱۶۰ تابلو قرآنی در این نمایشگاه، فرصتی برای هنرمندان جوان به وجورد می‌آورد تا علاوه بر تماشای ایده‌های اساتید، ایده‌های خود را هم شکوفا کنند.
این چهره پیشکسوت خوشنویسی درباره ارتقاء جایگاه خوشنویسی و هنر‌های قرآنی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب فقط دو استاد خوشنویسی در کل کشور وجود داشت درصورتی که امروزه تعداد آنها به هزار نفر نزدیک شده است. پیش از انقلاب فقط ۶۳ نفر مدرک ممتاز خوشنویسی داشتند، اما تعداد این هنرمندان در این چهل و چهار سال به بیش از بیست هزار نفر رسیده است.
سلحشور تاکید کرد: هنر همواره در حال پیشرفت است و هنرمند هم می‌بایست هر روز به فکر یادگیری باشد. نمایشگاهی مانند روایت باران به نوعی یک محل یادگیری برای هنرمندان جوان و حتی پیشکسوت به شمار می‌آید.
گفتنی است نمایشگاه روایت باران تا ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برقرار و بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.  

دیگر خبرها

  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود