Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان خدام حرم رضوی در نخستین روز از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در منطقه گنجگان از فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه پیام نور یاسوج بازدید کرد. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، فعالیت اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم این استان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه جهادی دانشگاه پیام نور یاسوج شامل بیش از 30 جهادگر خواهر و برادر جهت محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به روستای محروم گنجگان در این روستا حضور یافتند.

اقدامات عمرانی از جمله تکمیل یک باب منزل مسکونی، دیوارکشی و تکمیل حیاط خانه، لوله‌کشی، احداث حمام و سرویس بهداشتی برای نیازمندان روستا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی نظیر احکام، قرآن، صنایع دستی و کلاس‌های تقویتی و آموزشی برای دانش‌آموزان روستا عمده فعالیت‌های این گروه جهادی در روستای گنجگان است.

اما آغاز اردوهای جهادی همزمان شده است با ورود کاروان‌های زیر سایه خورشید به استان کهگیلویه و بویراحمد که طبق روال سال‌های گذشته در دهه کرامت با حمل پرچم حرم مطهر امام رضا‌(ع) نسبت به برگزاری برنامه‌های مردمی در روستاها و شهرهای مختلف این استان اقدام می‌کنند.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی امروز در نخستین روز از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در منطقه گنجگان محل برگزاری اردوی گروه جهادی مرحوم عباس دبیقی دانشگاه پیام نور یاسوج حضور یافت و از نزدیک از فعالیت‌های این گروه جهادی بازدید کرد.

مردم روستای گنجگان و دانشجویان جهادگر حاضر با ورود این کاروان به روستا، از خدام حرم رضوی استقبالی باشکوه داشته و نسبت به پرچم مطهر اهل بیت(ع) ابراز ارادت کردند.

 انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۴ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ هشت هزار و ۱۷۰ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین ۱۳ هزار و ۱۱۴ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۳۲ هزار و ۵۲۳ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۵۴ هزار و ۳۴۹ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۸۸هزار و ۱۷۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۶ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد