Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- رئيس سازمان جهادکشاورزي استان بوشهر گفت: از مجموع 540 ميليارد ريال تسهيلات مرحله نخست اشتغال پايدار روستايي و عشايري اين استان 320 ميلياردريال سهم بخش کشاورزي بود که جذب شده است.

محمدتقي منوچهري روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: اعطاي تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري در اجراي اقتصاد مقاومتي است که حوزه کشاورزي بوشهر بدليل داشتن ظرفيت هاي خوب 90 درصد از مجموع تسهيلات را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: شهرستان گناوه در اين زمنيه ازلحاظ جذب اعتبارات رتبه دوم را در بين شهرستان هاي 10 گانه استان بوشهر کسب کرد.
رئيس سازمان جهادکشاورزي استان بوشهربا اشاره به اينکه ايجاد شهرک هاي کشاورزي شيلاتي و گلخانه اي از برنامه هاي اين سازمان و شرکت شهرک هاي کشاورزي است، گفت: در اين ارتباط ايجاد شهرک شيلاتي در رودشور بندرريگ با توليد پرورش ميگو در برنامه کاري قرار گرفته است.
وي افزود: مراحل واگذاري اراضي اين شهرک به مساحت 2500 هکتار سطح زير کشت و گنجايش توليد 10 هزا تن ميگو در دست اجراست که اميدواريم سال آينده وارد مدار توليد شود.
منوچهري، پرورش ماهي در قفس را از ديگر برنامه هاي سازمان جهاد کشاورزي استان بوشهر عنوان کرد و گفت: فضاي مناسب براي اين حرفه در ساحل گناوه وجود دارد.
رئيس سازمان جهادکشاورزي استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به هواي گرم اين استان و فعال بودن واحدهاي مرغداري، انتظار داريم براي جلوگيري از تلفات حتي الامکان برق اين واحدها قطع نشود.
وي افزود: در استان بوشهر مورد خاصي در زمينه تلفات واحدهاي مرغداري وجود نداشته است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد