Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@06:18:22 GMT

تغییر مبلمان شهری اهرم ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۴۰۷

تغییر مبلمان شهری اهرم ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد دشتی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار اهرم افزود: ۷۰ درصد کوچه‌های شهر اهرم به عنوان مرکز شهرستان تنگستان خاکی است که با تلاش‌های صورت گرفته بخش زیادی از این کوچه‌ها آسفالت شده است.

وی اظهار داشت: در اعتبارات سال جاری برای ترمیم ورودی‌های شهر اهرم اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی این شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشتی با اشاره به اینکه الحاق گادویی به شهر اهرم در دست پیگیری است گفت: گسترش شهر اهرم به سوی اتوبان گادویی یکی از برنامه‌های توسعه شهری در آینده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن پل روی اتوبان در کنار گادویی در آینده نزدیک گفت: کمبود‌ها و عقب ماندگی‌ها در شهر اهرم زیاد است و شورا با همکاری شهرداری باید نسبت به برطرف کردن این مشکلات براساس اولویت‌ها و با زمانبندی مناسب و انضباط مالی اقدام کند.

دشتی بیان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات آلایندگی به شهر اهرم ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت که با اعتبارات تملک دارایی و سازمان همیاری شهرداری‌ها این میزان به ۸۰ میلیارد ریال رسید.

وی یادآور شد: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در شهرستان تنگستان از جمله مسائل مهم است که شهردار و شورا‌های اسلامی شهر باید آن را پیگیری کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر گفت: شهرداران با پایبندی به قانون و براساس ضوابط و مقررات موجود در حوزه مدیریت شهری در مسیر رفاه شهروندان گام بردارند.

کاظم مرادی افزود: براساس تفاهم نامه موجود با شهرداری‌ها باید ۵۰ درصد اعتبارات در حوزه عمرانی و ۵۰ درصد در حوزه جاری هزینه شود.

وی یادآور شد: یک گروه بازرسی متشکل از کارشناسان و نخبگان شهرداری‌های استان با هدف شناسایی و رصد اقدامات انجام شده و شناسایی معایب امور مربوط به مدیریت شهری و شورا‌ها و اصلاح روند تشکیل شده است.

امام جمعه اهرم گفت: روان سازی امور و خدمت رسانی به مردم از کار‌های مهم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: شهرداری در زمینه خدمات روزمره، حفظ و توسعه فضای سبز و فرهنگی شهری با مردم در ارتباط است و شهردار باید امانت دار فرهنگ و اخلاق باشد.

وی با تاکید برضرورت مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمران شهری گفت: شهرداران باید در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی، سلامت اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگ شهر کمک کنند.

انتهای پیام/م

ارتقای سطح فرهنگ شهر اهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است