Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان امروز با ارسال نامه ای به مهدی تاج، عملکرد درخشان علیرضا فغانی،رضا سخندان و محمدرضا منصوری در جام جهانی روسیه را مورد تمجید قرار داد و نوشت: با توجه به عملکرد درخشان تیم داوری ایران در جام جهانی، برایم افتخار بزرگی است که بهترین تبریکاتم را به شما و خانواده فوتبال ایران بابت درخشش این سه نفر در قضاوت مسابقات اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی 2018 روسیه یک ویترین عالی برای نشان دادن حرفه ای گری و تعهد داوران آسیایی به کل جهان بود. به نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا،به علیرضا فغانی،رضا سخندان و محمدرضا منصوری تبریک می‌گویم. برای آنها در آینده فعالیت شان آرزوی بهترین ها را دارم.اطمینان دارم این داوران می توانند منبع الهام بخشی برای آینده داوری در آسیا باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی ایران فوتبال ایران روسیه جهان فوتبال جام جهانی جهان روسیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی تاج پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های شباب‌الاهلی و اتحاد کلباء به مصاف هم رفتند که تقابل 2 تیم در پایان با برتری 4 بر یک یاران سعید عزت‌اللهی به پایان رسید تا تیم مهدی قایدی پس از 3 برد متوالی، یک شکست سنگین و تلخ را تجربه کند.

درخشش دوباره هافبک ایرانی مقابل چشم قایدی

به گزارش فوتبال 360، سعید عزت‌اللهی که در نقل‌وانتقالات زمستانی راهی شباب‌الاهلی شده، در این بازی هم برای تیمش گل زد و برخلاف هفته قبل، گل او باعث پیروزی تیم اماراتی شد. عزت‌اللهی که هفته قبل در جریان شکست 3 بر 2 مقابل النصر برای شباب‌الاهلی گل زده بود، امشب هم گل دوم تیمش را وارد دروازه اتحاد کلباء کرد. در این دیدار مهدی قایدی هم علی‌رغم شکست سنگین اتحاد کلباء عملکرد خوبی داشت و سازنده تنها گل تیمش بود. قایدی امسال با زدن 8 گل و ارسال 5 پاس گل، به تنهایی روی 42 درصد گل‌های اتحاد کلباء نقش داشته است.

شباب‌الاهلی با این برد پرگل 40 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم را حفظ کرد. اتحاد کلباء هم با 20 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898065

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی