Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:56:07 GMT

گریه افتخاری در جمع خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۴۶۹

گریه افتخاری در جمع خبرنگاران

مدیرعامل پیشین استقلال در حالی که با خبرنگاران مصاحبه می‌کرد، به دلیل فحاشی هواداران به پدر مرحوم‌شده‌اش گریه کرد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا افتخاری که امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود تا ضمن سپردن مدیریت عامل باشگاه به امیرحسین فتحی، از سمتش کناره‌گیری کند، در حین مصاحبه با خبرنگاران و زمانی که میخواست مطلبی را درباره فحاشی به پدر مرحومش یادآور شود، گریه‌اش گرفت و برای ثانیه‌هایی نتوانست صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تعدادی از هواداران نیز به دلیل وضعیت بحرانی استقلال مقابل درب این باشگاه جمع شده‌بودند، با آگاهی پیدا کردن نسبت به صحبت‌های افتخاری و مشکلات استقلال در زمان مدیریت وی پراکنده شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال استقلال تهران سید رضا افتخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین سهرابیان پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد خوب دست یابیم اما در دقایق پایانی کمی غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که بازی را با پیروزی به پایان رسانده و دوباره به صدر بازگشتیم.

وی در خصوص مصدومیتش و اینکه می تواند مقابل تراکتور به میدان برود، گفت: با شرایطی که دارم بعید می دانم اما فکر می کنم ۱۰،۱۲ روز آینده مشکل حل شود و بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و سرمربی تیم با تمام وجود کار می کند تا استقلال به هدفش که قهرمانی است دست یابد و تلاش ما بازیکنان این است که نکات فنی را در زمین پیاده کرده و به پیروزی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم، شب باشکوهی را در ورزشگاه به وجود آوردند و اعتقاد دارم با حمایت آنها توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

کد خبر 6082825

دیگر خبرها

  • حردانی:داور می توانست یک پنالتی دیگر برای استقلال بگیرد+فیلم
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!