Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:55:01 GMT

محورهای مصاحبه دکتر ولایتی با راشاتودِی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۴۷۲

محورهای مصاحبه دکتر ولایتی با راشاتودِی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل چندی پیش در گفتگو با شبکه تلویزیونی راشا تودی شرکت کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا دیدار وی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روسیه به طور اتفاقی همزمان بوده است یا خیر، گفت: هیچ ارتباطی میان این ملاقات‌ ها در کشور شما و این افرادی که نام بردید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به طور مستقل و فقط برای گفتگو با مقامات ارشد و رئیس جمهور پوتین اینجا آمدم. من حامل پیام‌ های رهبری و رئیس جمهوری ایران برای پوتین بوده ام و فرصتی پیش آمد تا حدود ۲ ساعت درباره تمام مسائل دو جانبه، همکاری‌ های منطقه ای و بین‌ المللی صحبت کردیم.

ادامه دارد ...

کد خبر 4351054

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران روسیه سوریه علی اکبر ولایتی نتانیاهو ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی سوریه عراق ایران فلسطین ناتو ولادیمیر پوتین عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند