Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل سعیدی از تعلل دولت در اتمام پروژه‌های فرهنگی و ورزشی انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه این پروژه‌ها سال‌ها به حال خود رها شده و بلاتکلیف باقی مانده‌اند؛ انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان با همکاری سازمان برنامه و بودجه هر چه سریع‌تر آنان را تعیین تکلیف کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی اظهارات مبنی بر اینکه برخی پروژه‌های فرهنگی و ورزشی توجیه اقتصادی ندارند، افزود: در مورد این پروژه‌ها توجیه اقتصادی مطرح نیست زیرا هدف از ایجاد  و ساخت آنها گسترش مراکز تفریحی بوده و نقش موثری در تامین و افزایش سلامت مردم ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه مراکز ورزشی و تفریحی را یکی از اهداف کلان کشور دانست و ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه باید پروژه‌هایی  را که توجیه ورزشی و تربیتی ندارند و به اتمام آنها نیازی نیست، مشخص کند و مابقی را در اولویت پیگیری و تکمیل قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: پروژه‌هایی باید در اولویت اتمام قرار گیرند که نقش موثری در زندگی مردم دارند و کمبود آنها در زندگی مردم احساس می‌شود.

سعیدی در رابطه با واگذاری مدیریت پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی، گفت: پروژه‌های ورزشی درآمدزا را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد؛ البته بخش خصوصی از پروژه‌های ورزشی بدون درآمد به هیچ وجه استقبال نمی‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم ادامه داد: به هیچ وجه نباید مساله ورزش، آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور را به مسائل اقتصادی گره زد. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ساخت پروژه‌های ورزشی به صورت عدالت‌محور و متوازن را در مناطق مختلف کشور ضروری دانست و گفت: این امر توسعه پایدار شهری و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد؛ البته استان‌های محروم باید در اولویت اتمام پروژه های ورزشی و فرهنگی قرار گیرند.

کد خبر 4350901

منبع: مهر

کلیدواژه: آذرشهر نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز دهه کرامت مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید