Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@16:43:18 GMT

حاضریم همین فردا با پرسپولیس بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۷۴۳

حاضریم همین فردا با پرسپولیس بازی کنیم

به گزارش وانانیوز، 

خسرو حیدری در گفت‌وگویی، درباره شرایط این روزهای استقلال و استعفای رضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه اظهار داشت: در 10 سالی که در استقلال حضور دارم، وضعیت تیم را اینگونه ندیده بودم. همیشه هر اتفاقی قرار بود بیفتد، در زمان مناسب می‌افتاد، اما کمتر از 10 روز دیگر به آغاز لیگ باقیمانده و تکلیف‌مان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف بازیکنانی که استقلال گرفته مشخص نیست، تکلیف بازیکنانی چون وریا غفوری و فرشید باقری که قرار بود با تمدید قراردادشان پول بگیرند، مشخص نیست. اینها با عشق و علاقه با استقلال تمدید کرده و به تمرینات آمدند.

وی افزود: با این مشکلات، بازی با پرسپولیس در سوپرجام را هم اضافه کنید. اصلا فکر نمی‌کردیم بازی را به سه بر صفر کنند، تصورمان این بود که بازی را به زمان دیگری موکول خواهند کرد، وگرنه با همه مشکلات بازی می‌کردیم. حاضریم همین فردا با پرسپولیس بازی کنیم، اما اینطوری حق‌مان را نخورند.

«هیچ کدام از اتفاقات اخیر برای استقلال خوب نیست.» کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: باید امروز تکلیف را مشخص کنند تا بازیکنان از سردرگمی خارج شوند. قرارداد بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند، مشخص نیست و پولی نگرفته‌اند. هواداران هم حق دارند از این وضعیت ناراحت باشند، چرا که می‌خواستیم برای قهرمانی آسیا بجنگیم. تیم نیاز به تقویت داشت، اما اکنون منتظر اضافه شدن تیام و جپاروف هستیم که این اتفاق نیفتاده است.

حیدری ادامه داد: زودتر باید تکلیف تیام و جپاروف را مشخص کنند. آیا این دو بازیکن تا یک هفته دیگر آماده بازی هستند؟ از وزیر ورزش می‌خواهیم نگاهی ویژه به استقلال داشته باشند تا تکلیف تیم مشخص شود. همانطور که گفتم در 10 سالی که هستم، تاکنون چنین وضعیتی ندیده بودم.

وی با اشاره به اردوی استقلال در ترکیه به تسنیم گفت: اردوی تیم روی هواست و نمی‌دانیم در روزهای آینده در هتل محل اقامت‌مان می‌مانیم یا نه. هر کسی مسئول تیم است، باید زودتر تکلیف را مشخص کند که آیا باید در کمپ بمانیم یا نه. اینجا هر روز یک صحبتی می‌شود، یکی می‌گوید به آلمان می‌رویم (برای دیدار دوستانه برابر کارلسروهه) و دیگری می‌گوید نمی‌رویم. واقعا بلاتکلیف هستیم و امیدوارم از این بلاتکلیفی خارج شویم.

وی یادآور شد: هواداران از استقلال توقع دارند که همیشه برنده باشد، اما با تیمی که داریم، سخت است بتوانیم تیم خوبی شکل دهیم. امیدوارم امروز یا فردا مشکلات حل شود تا به حالت نرمال بازگردیم. به عنوان یکی از بزرگترهای تیم، وظیفه خودم می‌دانم تا مشکلات را بگویم. اگر کسی هم ناراحت شود، باید بداند که هواداران از این وضعیت باید اطلاع داشته باشند. ما اینجا (اردوی ترکیه) مشکل داریم و بلاتکلیف هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و پرسپولیس جز معدود تیم‌های دولتی و لیگ برتر به حساب می‌آیند که ردیف بودجه مشخصی ندارند و باید از طریق درآمدزایی هزینه‌های جاری را تامین کنند. اما دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا شخصی است یا ردیف بودجه مشخص از سوی ارگان‌های دولتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس هستند. دو تیمی که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در تولید محتوا و ایجاد شادی و نشاط برای جامعه به خصوص جوانان می‌توانند از همه تیم‌های لیگ برتر تاثیرگذارتر باشند.

سرانجام آنهم به لطف سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یکی دو روز آینده واگذار شوند. استقلال به شرکت‌های پتروشیمی و پرسپولیس به بانک‌ها. از این پس این دو تیم لیگ برتر دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت و با خیال آسوده‌تر می‌توانند برای رسیدن به اهداف فنی برنامه ریزی کنند.

این تصمیم البته که باید سال‌ها و حتی دهه‌های قبل‌تر گرفته می‌شد. به این خاطر که نه دولت از این دو تیم حمایت مالی می‌کرد و نه اجازه می‌داد آن‌ها از همه راه‌های درآمدزایی برای تامین هزینه‌های جاری خود استفاده کنند. مشکلات مالی در این دو تیم آنقدر آزار دهنده است که خیلی از بازیکنان برای برتن کردن پیراهن تیم آبی یا قرمز به دلیل مشکلات مالی منصرف می‌شوند و حتی فصل گذشته استقلال به بهانه مشکلات مالی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در فوتبال حرفه‌ای مهمترین و مطمئن‌ترین راه درآمدزایی حق پخش است که در ایران سازمان صدا و سیما با وجود پخش انحصاری همه بازی‌های لیگ برتر ریالی به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

با این اتفاق دوران زجر استقلال و پرسپولیس به پایان می‌رسد. همواره این دو تیم از طریق اسپانسر تنها نیمی از هزینه‌های جاری را تامین می‌کردند و ظرفیت بیشتر از این وجود نداشت. به همین خاطر سالهاست که شاهد انباشت بدهی‌ها در این دو تیم هستیم. اما به نظر قرار است یک بار برای همیشه این مشکل حل شود و از این پس آب خوش از گلوی اعضای دو تیم پایین رود. البته که باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این سخت گیری و الزام دو باشگاه به رعایت فیرپلی مالی تشکر کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود