Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: فرد متجاوز دستگیر شده هیچ‌گونه  وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی نداشته و فعالیت وی در مکانی بدون مجوز بوده است. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ استانها فارس نظرات

محمدرضا اوجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به خبر تجاوز مربی ورزشی در استان فارس اظهار داشت: فرد دستگیر شده مربی دفاع شخصی نبوده و هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                 

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی  فعال در استان فارس باید از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند زیرا استفاده از مربیان بد سابقه نه‌ تنها برای باشگاه‌ها  بلکه برای اعضای آن نیز تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

اوجی بیان کرد: خانواده‌ها در ایام تعطیلات تابستان باید کاملاً آگاهانه فرزندان خود را در باشگاه‌های  مورد تأیید و دارای مجوز فعالیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان  استان ثبت نام کنند و از ارتباط با  باشگاه‌ها و مربیان  غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس  تصریح کرد: خانواده‌ها پیش از هر گونه اقدام به ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های ورزشی  درباره  مربی و صلاحیت مربیگری وی تحقیق کنند و می‌توانند از هیئت‌های ورزشی درباره شخص مربی استعلام‌های لازم را بگیرند چراکه  داشتن کارت مربیگری ملاک مربی بودن شخص نیست و به همین منظور باید تاییدیه‌های لازم از ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برای فعالیت در امر ورزش الزامی است.

اوجی  در ادامه با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها گفت: برخی افراد سودجو با عناوینی همچون اعطاء احکام مربیگری، فنی، احکام بین‌المللی، استعدادیابی، مربی تیم ملی، معرفی نفرات به تیم‌های ملی و استفاده از اصلاحات و القاب عام پسند اقدام به کلاهبرداری از خانواده‌ها کرده و مدعی می‌شوند با اعزام فرزندان آنها به مسابقات برون مرزی در قالب تیم‌های ملی و انجام تست می‌توانند پیشرفت آنها را در ورزش فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این اقدامات 100درصد غیرقانونی بوده وهیئت ورزش‌های رزمی  نیز تمام تلاش خود را در راستای برخورد حقوقی و قانونی با عوامل سودجو انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از اینکه رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه از اوسمار ویرا برای فصل آینده برنامه خواسته‌ است، حالا حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که درویش رسما به اوسمار ویرا پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. این مربی برزیلی قرار است به‌زودی پاسخ پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بدهد.

اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد، با جدایی این مربی، از نیم‌فصل به عنوان سرمربی پرسپولیس کارش را پیگیری کرد.

کد خبر 845615 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر