Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی ایران است. تعداد بالای دانشجویان و ده برابر شدن تعداد آن‌ها در ۵ سال گذشته، نشاندهنده کیفیت بالا و اعتماد به این دانشگاه است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، طبق آخرین نظرسنجی خیلی از افراد می‌خواهند ادامه تحصیل دهند، اما موانعی دارند. واحد الکترونیکی موانع را از میان برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک زن خانه دار می‌گوید: ده سال پیش درسم تمام شد، اما بعد از ازدواج دیگر امکان درس خواندن ندارم. با وجود بچه و مشغله‌های خانه فکر درس خواندن را از ذهنم بیرون کردم.

یک کارمند می‌گوید: از زمان استخدام دیگر فرصت درس خواندن ندارم. مرخصی هایم که پر شده. نه برای کلاس می‌توانم مرخصی بگیرم، نه می‌توانم برای امتحانات وقت بگذارم.

مدیر یک شرکت هم می‌گوید: با این همه جلسه، با این همه امضا‌های روزانه و…. چطور ادامه تحصیل دهم؟ نیاز جدی به مدرک تحصیلی دارم. اما دیگر امکانش نیست. نه وقتش را دارم، نه امکان کلاس رفتن و …..

یک بازنشسته هم می‌گوید: من وقت آزاد برای درس خواندن دارم. اما هم کلاس شدن با جوانان، برایم سخت است.



* راهکار ادامه تحصیل

این‌ها درد و دل‌های افرادی است که می‌خواهند درس بخوانند، ولی نمی‌توانند. آیا راهکاری وجود دارد؟ آیا می‌توان در محیط خانه یا سر کار، در کلاس حاضر شد؟ پاسخ مثبت است. با پیشرفت علم و مجهز شدن دانشگاه آزاد اسلامی به فناوری‌های روز دنیا، همه می‌توانند برای ادامه تحصیل باکیفیت و به راحتی درس بخوانند.





* یک لب تاب و یا تبلت کافی است

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایطی را فراهم کرده است تا افراد از منزل، محل کار و … وارد کلاس درس شوند. از حضور برترین اساتید بهره ببرند و نهایتا در شهر خود، در جلسه امتحان حاضر شوند. این امکان منحصر به تهران نیست، بلکه هر شخصی در همه نقاط دنیا با دسترسی به اینترنت، می‌تواند از مزایای تحصیل در این دانشگاه بهره‌مند شوند.

اگر یک لب تاب و یا تبلت دارید، می‌توانید با یک کلیک به کلاس درس متصل شوید. حتی اگر کلاس درس را از دست دهید، می‌توانید به فایل ضبط شده کلاس‌ها را ذخیره کنید. حتی تا شب امتحان می‌توانید فایل کلاس‌ها را چندبار مرور کنید.



* یک دانشگاه تمام الکترونیکی

یک دانشجوی واحد الکترونیکی از آغازین مرحله ثبت نام تا مرحله دفاع پایان نامه خود نیازی به مراجعه حضور به دانشگاه ندارد. حتی امتحان پایان ترم نیز در ۳۵ حوزه مختلف و در تمامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. همه این‌ها طعم شیرین درس خواندن باکیفیت و راحت را برای علاقمندان به تحصیل فراهم کند.



* تحصیل در بیش از ۳۰۰ رشته کارشناسی ارشد

اگر می‌خواهید در کارشناسی ارشد تحصیل کنید، این دانشگاه بیش از ۳۰۰ رشته درسی را ارائه می‌کند. هم اکنون ۱۵۰۰۰ دانشجو در این واحد مشغول تحصیلند و چندین هزار نفر در سال‌های گذشته فارغ التحصیل شده اند. اگر امسال در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اید، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ تیر فرصت دارید که کدرشته‌های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید. دفترچه انتخاب رشته از سایت azmoon.org قابل دانلود است.

واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور است. رشد بیش از ده برابری تعداد دانشجویان در ۵ سال گذشته، نشان دهنده کیفیت بالا و اقبال جامعه دانشگاهی از این شیوه تحصیل است. طبق آخرین نظرسنجی در این دانشگاه، بیش از ۴۰ درصد از دانشجویان به توصیه دوستان و دانشجویان قبلی، واحد الکترونیکی را انتخاب کرده اند.

فقط تا پنجشنبه فرصت دارید تا به خانواده واحد الکترونیکی بپیوندید. به دفتر انتخاب رشته مراجعه کنید و رشته محل‌های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید تا مهر خود را با ما آغاز کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مجازی واحد مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی