Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:04:23 GMT

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۸۸۲

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

قم- ایرنا- پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده بود بعد از وداع مردم و خانواده اش درمسجد امام حسن عسکری(ع) بر دوش مردم شهید پرور قم تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم معنوی که قشرهای مختلف مردم، طلاب حوزه های علمیه ، فرمانده هان نظامی و انتظامی و خانواده داغدیده این شهید حضور داشتند، پیکر مطهر شهید تا عرش بدرقه شد.
در طول مسیر مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه و نوحه سرایی پرداختند و مردم با در دست گرفتن تصاویری از رشادت های این شهید در جنگ با تکفیری ها، پیکر مطهر این شهید را گلباران کردند.
مردم متدین استان قم همراه با مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در طول مسیر با مشت های گره کرده، ندای « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» را سر دادند.
پیکر مطهر این شهید بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، برای خاکسپاری در کنار همرزمانشان به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.
8138/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ما و شهدا حرم حضرت معصومه س قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود