Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:06:18 GMT

فراخوان فورد برای بررسی نقص فنی ۵۵۰ هزار خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۸۹۹

به گزارش عصر ایران، این موضوع چندان دور از ذهن نیست که گاهی برخی از شرکت‌ها در حوزه تولید خودرو‌های خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند، با این وجود اعلام فراخوان و درخواست بازگشت خودرو‌ها به کارخانه موضوعی است که می‌تواند درنوع خود ناراحت کننده باشد.

شرکت خودروسازی فورد علام کرده است که تقریبا ۵۵۰ هزار نمونه از نمونه خودرو‌های این شرکت طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ سدان فورد Fusion و بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۳ Ford Escape SUV را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مشکلی که باعث اعلام این فراخوان شده چیست؟ به نظر می‌رسد که این مشکل ناشی از انتقال‌های داخلی سوخت و موتور است. درواقع مشکل این است که به جای آن که کل انتقال از این طریق انجام شود، تنها بخشی متصل به موتور است. به عنوان مثال، شما ممکن است ماشین را در حالت پارک قرار دهید، و داشبورد وضعیت پارک را نشان می‌دهد، اما ماشین هنوز هم در دنده قرار دارد.

بدیهی است که مسئله ایمنی در اینجا مطرح می‌شود، زیرا حرکت خودرو به شکل ناخواسته می‌تواند به ماشین و سرنشینان آن آسیب برساند. گرچه خوشبختانه، فورد تا کنون هیچ اطلاعیه‌ای از حوادث و یا جراحات مربوط به این مشکل دریافت نکرده است.

برای حل این مسئله کافیست به نمایندگی مجاز خودرو مراجعه شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید