Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:14:55 GMT

واکنش بروجردی به شایعه بازداشتش

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۹۷۲

واکنش بروجردی به شایعه بازداشتش

بروجردی درباره خبرسازی دروغین کانال‌های خبری مبنی بر بازداشت خود گفت: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت سبب پاتک دشمنان می‌شود که این خبرسازی‌ها در پی همین موضوع است.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، علاء‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره خبرسازی دروغین کانال های خبری درباره بازداشت وی گفت : این خبرسازی های پرتهمت سناریوهای طراحی شده توسط دست نشانده های آمریکا و اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازداشت علاءالدین بروجردی تکذیب شد

نماینده مردم بروجرد در ادامه این مطلب افزود : دشمنی با آمریکا البته هزینه های خود را دارد ، این دست از اخبار همین هزینه هایی است که شبکه های خبری وابسته به آن ها می توانند ایجاد کنند.

وی با اشاره به این که سال هاست  ممنوعیت ورود به خاک آمریکا را دارد ، گفت: زمانی که در وزارت خارجه بودم قرار بود با دکتر ولایتی به نیویورک برویم که به بنده ویزا ندادند ، بعد از آن نیز برای سفری به آمریکای جنوبی ، ایالات متحده در یادداشتی رسمی به آن ها اعلام کرد که هواپیمایی که حامل علاءالدین بروجردی باشد حق عبور از حریم هوایی آمریکا را ندارد و در پی این موضوع از مسیر دیگری به آمریکای جنوبی رفتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و موضع گیری مکرر علیه آن ها و حمایت از مقاومت سبب پاتک هایی از جانب دشمنان می شود که این دست از خبرسازی های بی نتیجه در پی همین موضوع است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی اخبار دروغ خبرسازی علاءالدین بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در محکومیت شدید رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد موضع گیری انجام داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.
کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • وزیرخارجه آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • واکنش عربستان به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست