Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی میمند، گفت: بستر‌ها برای تبدیل شهرک صنعتی میمند به مهمترین قطب تولید، فرآوری عرقیات گیاهی و گیاهان دارویی کشور فراهم است.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و با هدف جذب و حمایت حداکثری از سرمایه گذاران برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار، پرداخت سهم نقدی خرید اراضی در شهرک صنعتی میمند ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوحی، از بازگرداندن تا سقف ۷۰ درصد از مبالغ اسناد تعهدی باقی مانده به سرمایه گذاران به شرط ایجاد اشتغال و بهره برداری از واحد صنعتی خبرداد و گفت: اختصاص این مشوق‌ها که تا پایان امسال هم مهلت دارد بستر مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون ۱۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی میمند منعقد شده است گفت: ۵ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی با اشتغال ۶۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

فتوحی در ادامه با اشاره اعتراض صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی در زمینه لزوم برخورد با واحد‌هایی که بصوت غیرمجاز در خارج از محدوده شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازند گفت:بر اساس قانون مصوبه هیات دولت استقرارواحد‌های تولیدی در شعاع کمتر از ۵۰ کیلومتر شهرک‌های صنعتی ممنوع است مگر اینکه شهرک صنعتی زمین طرح مورد نظر را در اختیار نداشته باشد یا استقرار آن واحد صنعتی به لحاظ بهداشتی، زیست محیطی یا مسائل دیگر در شهرک صنعتی امکان پذیر نباشد که در این موارد ضروری است در زمینه استقرار واحد صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی از شرکت صنعتی میمند فارس استعلام شود.

شهرک صنعتی میمند دارای ۹۵ هکتار مساحت است که ظرفیت استقرار ۶۶ واحد صنعتی با پیش بینی ۳۳۰ نفر اشتغالزایی را دارد.
انتهای پیام/ر

فراهم کردن توسعه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی میمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • آغاز برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی