Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@12:25:44 GMT

چین و روسیه متحدین راهبردی ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۰۸۱

چین و روسیه متحدین راهبردی ایران

ساعت 24- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر رابطه راهبردی ایران با چین و روسیه، گفت: کشورهای اروپایی تاب زیادی برای مقاومت در مقابل فشارهای آمریکا ندارند.

علاء الدین بروجردی با اشاره به اینکه روابط ما با چین و روسیه روابط راهبردی است و در عرصه های مختلف سیاسی، بین المللی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روابطی داریم، اظهار داشت: در شرایطی که کشورهای اروپایی تاب زیادی برای مقاومت در مقابل فشارهای آمریکا ندارند؛ متحدین راهبردی ما در فضای تحریم آمریکا می توانند شرکای اقتصادی خیلی خوبی برای ما در بخش های مختلف تجاری، نفت و ... باشند.

وی با بیان اینکه چین بازار گسترده ای دارد، تصریح کرد: به میزانی که شرکت های اروپایی کارشان را در ایران کم کنند شرکت های روس و چین گسترده تر با ایران کار می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در طول یک تا دو سال گذشته توافق های مهمی برای تقویت روابط اقتصادی و تجاری با روسیه داشته ایم.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علاءالدین بروجردی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اوکراین یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را سرنگون کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ارتش اوکراین می‌گوید یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را که موشک‌های کروز به سمت اوکراین شلیک می‌کرد، سرنگون کرده است.

به گزارش فرارو، وزارت دفاع روسیه هم تایید کرده است که یک بمب‌افکن «تی‌یو ۲۲ ام۳» هنگام بازگشت از ماموریت در جنوب روسیه سقوط کرده است. ولادیمیر ولادیمیرف، فرماندار استاوروپول در روسیه، تصاویری از هواپیمای سرنگون شده منتشر کرده است.

او گفت از چهار سرنشین این هواپیما دو نفر نجات یافتند و یک نفر بر اثر شدت جراحات جان باخت. او افزود جستجو برای یافتن نفر چهارم ادامه دارد.

چند شهر بزرگ و کوچک اوکراین در منطقه دنیپرو تحت حملات موشکی روسیه بوده‌اند. مقامات محلی می‌گویند دست‌کم هشت نفر از جمله دو کودک در این حملات کشته شدند. به گفته او پزشکان موفق به نجات جان کودک دیگری شده‌اند که به اشتباه جزو کشته‌شدگان اعلام شده بود.

اوکراین ماه‌هاست که درباره کاهش تسلیحات ضد موشک و ضد پهپاد خود هشدار داده و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، از «نیاز مبرم و فوری» کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین صحبت کرده بود.

فرمانده نیروی هوایی اوکراین می‌گوید طی شب گذشته روسیه شش موشک کروز شلیک کرده که دو فروند از آن‌ها برای اولین بار رهگیری و سرنگون شده‌اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اوکراین یک بمب‌افکن راهبردی دوربرد روسیه را سرنگون کرد
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق