Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی ارتش یمن پس از حملات موشکی یمنی‌ها به شرکت نفتی «آرامکو» عربستان، اعلام کرد که عملیات پهپادهای دوربرد تحولی ریشه ای و آغاز مرحله جدید از نبرد بازدارندگی با دشمنان محسوب می شود.

سرتیپ شرف غالب لقمان با اعلام این مطلب افزود که در آینده نزدیک شاهد عملیات غافلگیرکننده یگان پهپادی-موشکی ارتش یمن در مرحله جدید بازدارندگی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که منابع یمنی روز چهارشنبه از عملیات موفق پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در هدف قرار دادن پالایشگاه آرامکو در پایتخت عربستان خبر دادند.

منابع سعودی شرکت آرامکو عربستان به آتش سوزی پالایشگاه آرامکو ریاض به دنبال حمله پهپادی یمنی ها اذعان کردند.

شرکت آرامکو در صفحه توییتری خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تیم اطفای حریق آرامکو عربستان موفق به مهار آتش سوزی شده و این حادثه تلفاتی نداشته است.

المیادین به نقل از یک منبع وابسته به نیروی هوایی یمن گزارش داد: پهپاد دور برد از نوع صماد۲، پالایشگاه آرامکو در ریاض را هدف قرار داده است.

یک منبع وابسته به نیروی هوایی یمن به المسیره گفت: پهپاد ارتش و کمیته های مردمی یمن به یاری خداوند پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض را هدف قرار دادند. پهپاد صماد۲ که دوربرد است اولین عملیات هوایی  خود را با بمباران پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض انجام داد.

شبکه المسیره گزارش داد: این حمله دستاوردی راهبردی محسوب می شود زیرا همه سامانه های دفاعی مدرن عربستان را پشت سر گذاشته است. این تحول راهبردی و مهم و بزرگ نیروی هوایی یمن درباره پهپاد دور برد صماد۲ وفای به شهید صالح علی الصماد است.

کد خبر 4351077

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش یمن یمن ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی سوریه عراق ایران فلسطین ولادیمیر پوتین ناتو عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد

 تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه

به گزارش تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • فیلم| فیلمی جالب از جاده آخرالزمانی در حومه ریاض عربستان
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص