Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@21:47:49 GMT

پیروزی 6 گله استقلال مقابل حریفش

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۳۴۵

دیدار استقلال و تیم زیر 23 ساله‌های بورسیا اسپور در اردوی ترکیه با پیروزی پرگل و 6 گله آبی‌پوشان به پایان رسید. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال استقلال در ادامه اردوی‌آماده‌سازی خود در ترکیه و در سومین دیدار تدارکاتی خود عصر امروز به مصاف تیم زیر 23 ساله‌های بورسا اسپور رفت و موفق شد با نتیجه‌ پرگل 6 بر صفر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه اول را آبی‌پوشان با 5 گل به سود خود پایان داده بودند و در نیمه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند.
گل‌های تیم فوتبال استقلال را اللهیار صیادمنش (دو گل)، فرشید اسماعیلی، سجاد آقایی (دو گل) و محمد دانشگر  به ثمر رساندند.
شاگردان وینفرد شفر با ترکیب اولیه زیر در این دیدار به میدان رفتند:
به گزارش فارس، سیدحسین حسینی، فرشید باقری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان، اللهیار صیادمنش، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، فرشاد محمدی‌مهر و رضا آذری حضور داشتند.
کد خبر: ۵۳۵۰۵۱ تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور تبریز امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان استقلال تهران است.

بیشتر بخوانید: محمودی: هدف استقلال مقابل تراکتور کسب حداقل امتیاز است

این بازی برای هر ۲ تیم به نوعی ۶ امتیازی محسوب می‌شود چرا که استقلال با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به ۳ امتیاز کامل این دیدار احتیاج دارد.

مدیران تراکتور هم بعد از جدایی پاکو خمس، حمید مطهری را به عنوان مربی به کادر تی‌تی‌ها اضافه کردند و او موفق شد در اولین تجربه خود ذوب‌آهن اصفهان را در مرحله یک‌هشتم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب کند و امید هواداران پرشور تبریزی را برای کسب یک جام در پایان فصل زنده نگه‌ دارد.

از طرفی تی‌تی‌ها که امید کمی به کسب عنوان قهرمانی‌ در لیگ برتر دارند، امیدوار هستند بتوانند سهمیه آسیا را در پایان فصل کسب کنند و برتری در این دیدار می‌تواند به این هدف آنان در ادامه فصل کمک کند.

چهره‌های مشترک

در ترکیب دو تیم بازیکنانی حضور دارند که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه خود دارند، امیرحسین حسین‌زاده که با عملکرد درخشان در استقلال راهی فوتبال اروپا شده بود در ابتدای فصل تراکتور موفق شد با پرداخت ۸۵۰ هزار یورو این بازیکن را به تبریز بیاورد و رفته رفته در ترکیب اصلی تراکتور قرار بگیرد.

محمد نادری نیز در ابتدای فصل از سوپرلیگ ترکیه راهی تبریز شد. او که سابقه پوشیدن لباس استقلال و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

مهم‌ترین چهره مشترک این دیدار به طور قطع امیرارسلان مطهری است؛ بازیکنی که خاطرات زیادی در لباس استقلال دارد و در نیم‌فصل راهی تراکتور شد، البته او تا به اینجای فصل نتوانسته عملکرد درخشانی در ترکیب تی‌تی‌ها داشته باشد اما قطعا این دیدار برای مطهری متفاوت خواهد بود. عارف آقاسی، سیدمحمد حسینی و حسین پورحمیدی دیگر بازیکن تراکتور خواهند بود که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارند.

در مقابل اما ایمان سلیمی بعد از یک فصل خوب تراکتور را به مقصد یک تیم بی نام و نشان در اسلواکی ترک کرده بود، دوباره به لیگ برتر بازگشت و این بار آبی‌پوش شد. حال این مدافع بوشهری باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

پیمان بابایی مهاجم تبریزی استقلال که محصول آکادمی تراکتور است نیز انگیزه بالایی برای بازی مقابل تیم زادگاهش دارد. مهدی مهدی‌پور و میلاد فخرالدینی دیگر بازیکنان استقلال محسوب می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس تراکتور را در کارنامه خود دارند.

بازی رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر استقلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، در آن دیدار ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو موفق شدند گل‌های آبی‌پوشان پایتخت را به ثمر برسانند و حالا تی‌تی‌ها انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام در تبریز دارند.

تراکتور مقابل استقلال یک رکورد منفی دارد، آن‌ها در ۳ دیدار اخیر خود نتوانستند استقلال را مغلوب کنند. هر ۳ دیدار اخیر آن‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شده است. آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

به نظر می‌رسد حمید مطهری تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و بعد از درخشش در جام حذفی به دنبال ثبت چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود است. عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی تراکتور را تشکیل می‌دهند.

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کند. صفا هادی، سیدمهدی حسینی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی تراکتور را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. امیرحسین حسین‌زاده در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری.

کد خبر: 1229089 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟