Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین استقبال از پیکرهای مطهر 75 لاله گلگون کفن دوران 8 سال دفاع مقدس عصر امروز، چهارشنبه 27 تیرماه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بندرماهشهر و استقبال پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

پیکرهای پاک و مطهر این شهدای تازه تفحص شده جتگ تحمیلی صبح امروز از مرز شلمچه وارد استان خوزستان شد و پس از استقبال مردم خرمشهر به بندرامام خمینی (ره) انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان محلی و مردم ولایتمدار این شهر با حضور پرشور خود به استقبال این شهدا رفتند و آن ها را از چهارراه معلم (زمینا) به سمت مسجد جامع تشییع کردند.

شهروندان شهر بندرامام، طوایف، عشایر و خانواده های شهدا، زنان و جوانان با حضور خود بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا 8 سال دفاع مقدس تجدید بیعت نمودند.

گفتنی است؛ پیکر این شهدا برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/گ

تشییع شهدای گمنام در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور ایثارگران جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت