Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اقدام یونان به اخراج دیپلمات‌های روس را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. آفتاب‌‌نیوز : دولت آتن در اوایل ژوئیه تصمیم گرفت که دو دیپلمات روس را از یونان اخراج کرده و اجازه ورود دو دیپلمات دیگر را به خاک یونان یونان ندهد.
این اقدام دولت آتن با این ادعا صورت گرفت که این افراد اقداماتی غیرقانونی انجام داده‌اند که امنیت ملی یونان را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماریا زاخاروا، سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در واکنش اعلام کرد: اقداماتی نظیر اخراج دیپلمات‌های روس از یونان بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: ما این درک را داریم که مردم یونان با شرکای روسی خود ارتباط دارند و نباید به خاطر اقدامات تحریک‌آمیز کثیفی که متأسفانه آتن به عمل آورده، آسیب ببینند.
این مقام روسی گفت: ما درباره سیاست صحبت می‌کنیم و در چنین شرایطی اقداماتی از این دست عواقبی را در پی خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: به طور قطع چنین حرکتی باعث تیرتر شدن روابط دوجانبه می‌شود و مبتنی بر اصول سازنده نیست.

کد خبر: ۵۳۵۰۶۱ تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه یونان اخراج دیپلمات های روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو

به گزارش "ورزش سه"، ویلی سانیول پس از پیروزی گرجستان مقابل یونان و صعود به یورو 2024 بسیار خوشحال بود. این مربی فرانسوی توانست برای اولین بار در تاریخ گرجستان را به مسابقات قهرمانی اروپا برساند.

گرجستان در بازی پلی آف یورو 2024 آلمان شب گذشته از یونان میزبانی کرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. گرجستان در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 برنده شد تا جواز صعود به این رقابت‌ها را کسب کند.

او در نشست خبری پس از بازی در مورد این دستاورد گفت: "قبلاً خیلی‌ها معتقد بودند که باید از تیم ملی گرجستان جدا شوم، اما این چیزی است که می‌خواستم توضیح دهم که ماه‌ها و سال‌ها طول می‌کشد تا نتیجه بگیرم. راستش را بخواهید هرگز به رفتن فکر نکردم، چون اینجا احساس خوبی دارم، افراد حرفه‌ای در اطرافم هستند، کار کردن با آن‌ها لذت بخش است. رسیدن به نتایج زمان می‌برد. از این اتفاق خوشحالم."

او درمورد تمرینات تیمی برای ضربات پنالتی گفت: "ما برای ضربات پنالتی زیاد تمرین کردیم. ما شخصا با هر بازیکن صحبت کردیم تا ببینیم چه کسی برای پنالتی‌ها آماده است. نمی‌خواهم کسی را جدا کنم، فرآیند ضربات پنالتی به شجاعت زیادی نیاز دارد. می‌خواهم به کِوِکوِس‌گیری اشاره کنم که بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی بیشترین گریه را کرد. او مجبور نبود خیلی بازی کند، اما پنالتی آخر را گل کرد و نمونه خوبی است، شخصیت قوی‌ای از خود نشان داد و می‌خواهم از بچه‌ها خیلی تشکر کنم."

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند