Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امروز رضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال امشب پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه مدعی شد "جام جهانی بزرگترین خسارت را به استقلال زد". پس از این ادعا بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد صحبت‌های افتخاری و ادعایی که علیه تیم ملی مطرح کرده بر خلاف واقعیت موجود و تنها به منظور فرافکنی از مشکلات اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: "کمکی که کادر فنی و پزشکی تیم ملی در فصل گذشته به بازیکنان باشگاه‌های مختلف از جمله استقلال نظیر پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، سید حسین حسینی، امید نورافکن، سید مجید حسینی و ... پس از مصدومیت داشته واقعیتی غیرقابل انکار است. ضمن اینکه باشگاه استقلال به دلیل حضور بازیکنان ملی‌پوشش در جام جهانی صدها هزار دلار درآمد داشته است لذا ادعای خسارت به باشگاه استقلال پس از حضور بازیکنان این تیم در جام جهانی کذب محض است.

همچنین استراحت بازیکنان ملی‌پوش پس از پایان رقابتهای جام جهانی به منظور حفظ سلامتی بازیکنان حاضر در این تورنمنت فشرده، موضوعی معمول و حرفه‌ای است لذا طرح این موضوع و ادعای آسیب به استقلال به دلیل غیبت بازیکنان ملی‌پوش این تیم در تمرینات بدنسازی، ادعایی غیرحرفه‌ای است که تنها در راستای فرافکنی افکار عمومی پس از مشکلات اخیر ارزیابی می‌شود."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تیم ملی ایران امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس