Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:47:14 GMT

هری فوریستر به تراکتورسازی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۹۶۲

هری فوریستر به تراکتورسازی پیوست

هری فوریستر بازیکن تیم فوتبال رنجرز، به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

به گزارش ایسنا، هری فوریستر مهاجم ۱۷۸ سانتی‌متری اهل کشور انگلستان با عقد قراردادی دو ساله رسماً به تیم تراکتورسازی پیوست .

این بازیکن که شاگرد استیون جرارد بوده، با توجه به شناخت کامل توشاک از وی و سبک بازی تیم لیورپول جذب تیم تراکتورسازی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن بعنوان مهاجم هدف و وینگر راست و چپ می‌تواند برای تراکتورسازان بازی کند .

این مهاجم ۲۷ ساله در تیم ویمبلدون لیگ یک انگلیس و رنجرز بازی کرده است .

وی سابقه بازی در تیم دون کستر روورز و برنت فورد را در کارنامه دارد .

این بازیکن راست‌پا دقایقی پیش به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست تا اولین خرید خارجی تیم پس از بررسی‌های کارشناسی از لیگ قدرتمند جزیره به تیم تراکتورسازی ملحق شود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال بازی حساس در اراک مقابل آلومینیوم را با یک گل برد تا کماکان جایگاه خود در صدر جدول و فاصله یک امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند.

این مسابقه پرتنش با تک گل مهاجم آرژانتینی استقلال به پایان رسید. بلانکو که چند روز قبل در بازی هفته بیست و دوم مقابل مس دبل کرده و زننده هر دو گل استقلال بود!

موتور گلزنی مهاجم محبوب نکونام به موقع روشن شده و او حالا با ۵ گل بهترین گلزن صدرنشین لیگ برتر است. او باز هم با ضربه سر گل سه امتیازی زد، مثل همان کاری که در هفته نوزدهم مقابل استقلال خوزستان کرد. اما جالب‌تر اینجاست که او باز هم روی سانتر ابوالفضل جلالی از سمت چپ با ضربه سر گل برتری استقلال را زد!

این هفتمین پاس گل مدافع چپ ملی پوش استقلال بود که البته در تیم ملی فرصت بازی به او در فروردین ماه نرسید. در صحنه گل به طور مشخص توپ خیلی واضح از خط دروازه عبور کرد، اما انگار در فوتبال ما اگر بازیکنان و مربیان به هر سوت داور اعتراض نکنند، روزشان شب نمی‌شود.

این گل یکی از‌تر و تمیزترین و واضح‌ترین گل‌های فصل بود، اما باز با حجم وسیع اعتراض حریف روبرو شد. اعتراضی که ریشه در اتفاقات قبل از به ثمر رسیدن این گل داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال