Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی ایران است. تعداد بالای دانشجویان و ده برابر شدن تعداد آنها در ۵ سال گذشته، نشاندهنده کیفیت بالا و اعتماد به این دانشگاه است.

به گزارش مشرق؛ طبق آخرین نظرسنجی خیلی از افراد می خواهند ادامه تحصیل دهند، اما موانعی دارند. واحد الکترونیکی موانع را از میان برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زن خانه دار می گوید: ده سال پیش درسم تمام شد اما بعد از ازدواج دیگر امکان درس خواندن ندارم. با وجود بچه و مشغله های خانه فکر درس خواندن را از ذهنم بیرون کردم.

یک کارمند می گوید: از زمان استخدام دیگر فرصت درس خواندن ندارم. مرخصی هایم که پر شده. نه برای کلاس می توانم مرخصی بگیرم، نه می توانم برای امتحانات وقت بگذارم.

مدیر یک شرکت هم می گوید: با این همه جلسه، با این همه امضاهای روزانه و…. چطور ادامه تحصیل دهم؟ نیاز جدی به مدرک تحصیلی دارم. اما دیگر امکانش نیست. نه وقتش را دارم، نه امکان کلاس رفتن و …..

یک بازنشسته هم می گوید: من وقت آزاد برای درس خواندن دارم. اما هم کلاس شدن با جوانان، برایم سخت است.

* راهکار ادامه تحصیل

اینها درد و دلهای افرادی است که می خواهند درس بخوانند ولی نمی توانند. آیا راهکاری وجود دارد؟ آیا می توان در محیط خانه یا سر کار، در کلاس حاضر شد؟ پاسخ مثبت است. با پیشرفت علم و مجهز شدن دانشگاه آزاد اسلامی به فناوری های روز دنیا، همه می توانند برای ادامه تحصیل باکیفیت و به راحتی درس بخوانند.

* یک لب تاب و یا تبلت کافی است

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایطی را فراهم کرده است تا افراد از منزل، محل کار و … وارد کلاس درس شوند. از حضور برترین اساتید بهره ببرند و نهایتا در شهر خود، در جلسه امتحان حاضر شوند. این امکان منحصر به تهران نیست، بلکه هر شخصی در همه نقاط دنیا با دسترسی به اینترنت، می تواند از مزایای تحصیل در این دانشگاه بهره مند شوند.

اگر یک لب تاب و یا تبلت دارید، می توانید با یک کلیک به کلاس درس متصل شوید. حتی اگر کلاس درس را از دست دهید، می توانید به فایل ضبط شده کلاسها را ذخیره کنید. حتی تا شب امتحان می توانید فایل کلاسها را چندبار مرور کنید.

* یک دانشگاه تمام الکترونیکی

یک دانشجوی واحد الکترونیکی از آغازین مرحله ثبت نام تا مرحله دفاع پایان نامه خود نیازی به مراجعه حضور به دانشگاه ندارد. حتی امتحان پایان ترم نیز در ۳۵ حوزه مختلف و در تمامی مراکز استان ها برگزار می شود. همه اینها طعم شیرین درس خواندن باکیفیت و راحت را برای علاقمندان به تحصیل فراهم کند.

* تحصیل در بیش از ۳۰۰ رشته کارشناسی ارشد

اگر می خواهید در کارشناسی ارشد تحصیل کنید، این دانشگاه بیش از ۳۰۰ رشته درسی را ارائه می کند. هم اکنون ۱۵۰۰۰ دانشجو در این واحد مشغول تحصیلند و چندین هزار نفر در سالهای گذشته فارغ التحصیل شده اند. اگر امسال در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اید، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ تیر فرصت دارید که کدرشته های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید. دفترچه انتخاب رشته از سایت azmoon.org قابل دانلود است.

واحد الکترونیکی هم اکنون بزرگترین دانشگاه الکترونیکی کشور است. رشد بیش از ده برابری تعداد دانشجویان در ۵ سال گذشته، نشان دهنده کیفیت بالا و اقبال جامعه دانشگاهی از این شیوه تحصیل است. طبق آخرین نظرسنجی در این دانشگاه، بیش از ۴۰ درصد از دانشجویان به توصیه دوستان و دانشجویان قبلی، واحد الکترونیکی را انتخاب کرده اند.

فقط تا پنجشنبه فرصت دارید تا به خانواده واحد الکترونیکی بپیوندید. به دفتر انتخاب رشته مراجعه کنید و رشته محل های واحد الکترونیکی را انتخاب نمایید تا مهر خود را با ما آغاز کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد سلماس در حمایت از مجاهدت سپاه در پاسخ قاطع به رژیم موقت صهیونیستی تحت‌عنوان وعده صادق امروز در مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.

در این اجتماع دکتر ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کنسولگری دمشق با سپاس از مجاهدت رزمندگان اسلام حمایت قاطع دانشگاهیان این واحد را ابراز کردند. 

 این تجمع که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار شده بود با فریاد شعار‌های ضد استکباری پایان یافت.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق