Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میز خدمت اینترنتی برای ارائه ۴۱ خدمت به شیوه الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر: فاطمه رهبر از ایجاد میز خدمت اینترنتی برای عرضه خدمات به شیوه الکترونیکی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات از این نهاد به شیوه اینترنتی به سایت الکترونیکی e.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

emdad.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مددجویان می‌توانند ۴۱ خدمت از جمله درخواست وام، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌های موردی، کمک‌هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، خدمات مسکن، خدمات انشعاب و تسهیلات شهرداری، خدمات درمانی، خدمات مشاوره، خدمات اشتغال را از طریق این سایت دریافت کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: با ایجاد میز خدمت اینترنتی در کمیته امداد، مراجعه حضوری مددجویان در دفاتر این نهاد برای دریافت خدمات و حضور مددکاران برای استعلام نیاز در محل اسکان خانوار‌های تحت حمایت کاهش خواهد یافت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اجرای کامل «سامانه درخواست دهی اینترنتی مددجویان» را گامی اساسی در زمینهٔ پروژه «امداد همراه» دانست و اعلام کرد: استفاده از بستر اینترنتی برای عرضه خدمات در ابتدا به‌طور آزمایشی در ۵ استان اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد تا پایان شهریورماه امسال سهمیه جدید حمایتی را به دفاتر استانی ابلاغ می‌کند، گفت: با ابلاغ این سهمیه حدود ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Y6I

منبع: فردا

کلیدواژه: خدمت اینترنتی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد