Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نخستین همایش ملی واکاوی تهدید‌های نوپدید دفاعی ـ نظامی را آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نخستین همایش ملی واکاوی تهدید‌های نوپدید دفاعی ـ نظامی دوشنبه 21 آبان 97 با هدف هم‌افزایی بین مراکز علمی در شناخت تهدید‌های نوپدید حوزه دفاعی ـ نظامی، گفتمان سازی جهت شناخت ماهیت تهدید‌های نوپدید در حوزه دفاعی ـ نظامی، بصیرت افزایی پیرامون درک بهتر فضای تهدید‌های نوپدید موثر بر حوزه دفاعی ـ نظامی توسط دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتقای معرفت تهدیدشناسی در سطح ملی و گفتمان‌سازی آن، تولید دانش جدید و غنی‌سازی ادبیات مرتبط با تهدیدات نوپدید در حوزه دفاعی ـ نظامی از دیگر اهداف تعیین شده برای این همایش است.

محورهای این همایش نیز چیستی و ارکان تهدید‌های نوپدید، تهدید‌های نوپدید در حوزه نظامی، تهدید‌های نوپدید در حوزه سایبر و جنگ الکترونیک، تهدید‌های نوپدید در حوزه فناوری، تهدید‌های نوپدید در حوزه سیاسی، تهدید‌های نوپدید در حوزه اقتصادی، تهدید‌های نوپدید در حوزه اجتماعی ـ فرهنگی و تهدید‌های نوپدید در حوزه زیست محیطی است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند تا 15 مرداد خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند تا مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

حامیان برگزاری این همایش نیز ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه عالی دفاع ملی، نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی ارتش، نیروی دریایی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین، دانشگاه تهران، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه علوم انتظامی امین، دانشگاه افسری امام علی (ع)، دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم و فنون فارابی، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم، بانک حکمت ایرانیان و انجمن سیستم‌های هوشمند ایران هستند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت فولاد، ایجاد فرصت برای شبکه‌سازی با افراد متخصص و معتبر در این حوزه، استفاده از تجربیات و دانش افراد برجسته در حوزه فولاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی در حوزه فولاد کشور است.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌توان به ایجاد فرصت برای ارائه نتایج تحقیقات و پروژه‌ها در زمینه فولاد و ارتقاء مهارت با شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف اشاره کرد.

مخاطب این همایش دانشگاهیان، شرکت‌ها، کارشناسان، محققان، دانشجویان و علاقمندان صنعت فولاد است.

همایش صنایع و سازه‌های فولادی کشور، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انجمن سازه‌های فولادی ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تعاونی توسعه سازه‌های فولادی ایران(تسفا) و وزارت علوم تحقیات و فناوری از مشارکت‌کنندگان در در برگزاری این مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی فولاد کشور هستند.

کد خبر 6081761

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد