Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرکل راه آهن اراک گفت: 31 درصد تعميرات اساسي انواع واگن هاي باري کشور امسال در راه آهن اين شهرستان انجام شد.

جلال الدين کوکنار روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تعميرات اساسي 2 هزار و 427 دستگاه انواع واگن هاي باري کشور امسال انجام شده که تعمير 749 واگن در راه آهن اراک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تعميرات اساسي واگن هاي باري انجام شده در راه آهن اراک نسبت به مدت مشابه پارسال 52 در صد افزايش يافته است.
مديرکل راه آهن اراک خاطر نشان کرد: اراک در زمينه تعميرات اساسي واگن باري پس از استان اصفهان رتبه دوم را در کشور دارد.
کوکنار ياد آور شد: راه آهن اراک با تعمير سه هزار و 652 مورد چرخ و محور واگن امسال رتبه نخست اين تعميرات را در کشور به دست آورده است.
وي افزود: 11 هزار و 591 مورد تعميرات چرخ و محور واگن درکشور انجام شده که 32 درصد آن در راه آهن اراک بوده است.
مديرکل راه آهن اراک ياد آور شد: تعميرات چرخ و محور واگن هاي باري در راه آهن امسال در اراک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزايش داشته است.
کوکنار گفت: انجام به موقع نگهداري و تعميرات چرخ و محور و واگن ها از جمله عوامل موثر در افزايش عمر صنعتي ناوگان ريلي، کاهش هزينه ها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتي است.
حوزه راه آهن اراک 426 کيلومتر از خطوط ريلي در استان هاي قم، مرکزي و لرستان را شامل مي شود و 20 ايستگاه را تحت پوشش دارد.
1955/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت

 

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در غزه در گفت وگو با الجزیره با تاکید براینکه هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت، گفت: ما در حال تلاش برای گسترش دسترسی بشردوستانه به رفح هستیم.

وی همچنین به محدودیت‌ها در ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه اشاره کرد و افزود: ممانعت از دسترسی به کمک‌ها، فاجعه انسانی در غزه را تشدید می‌کند.

این مقام سازمان ملل متحد در ادامه با تاکید بر اینکه این نهاد هرگز در تخلیه اجباری در رفح شرکت نخواهد کرد، گفت: هم اکنون نیاز فوری به تلاش بیشتر برای کمک رسانی به غزه وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کودکان غزه از سوء تغذیه رنج می‌برند و از نیازهای اولیه خود محروم هستند.

به گزاش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت