Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان بسیج اساتید و روحانیون خبرگزاری بسیج، 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی، در اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان، در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد گفت: سازمان بسیج اساتید سال هاست که در کشور فعالیت دارد و در سال های اخیر نیز در چهار استان قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تا امروز بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج در این زمینه فعال شده اند، تصریح کرد: آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس، آیت الله صدیقی در استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در قم و حجت الاسلام والمسلمین خطاط در استان اصفهان نیز مسئولیت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون را در استان ها بر عهده دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه شعار این همایش را «حوزه انقلابی، رسالت اساتید و نخبگان بسیجی» عنوان و اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش سه روزه در مشهد مقدس تقویت و انسجام فکری اساتید بسیجی، بصیرت افزایی نخبگان و اساتید در راستای انقلابی ماندن حوزه همراه با بازخوانی وظایف است.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی، بصیرت افزایی اساتید و نخبگان در راستای انقلابی ماندن حوزه های علمیه و افزایش انگیزه نخبگان نسبت به ماندگاری انقلاب اسلامی را از جمله دیگر اهداف این همایش عنوان و ابراز کرد: وقتی حوزه های علمیه در جهت انقلاب گام بردارند می توانند همگان را در این مسیر سوق دهند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اگر روزهای انقلاب رساندن یک پیام در مسیر آن با دستگیری و سال ها محکومیت همراه بود، امروز در این شرایط امن باید حوزه های علمیه را در راستای ماندگاری و تقویت انقلاب فعال کرد.

حجت الاسلام و المسلمین گواهی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از اساتید بسیجی در این دوره بیان کرد: بسیاری از اساتید انقلابی بسیجی نخبه هستند و در آگاهی بخشی و مسائل بصیرتی سابقه درخشانی دارند که امیدواریم این دوره برای اساتید مثمر ثمر واقع شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نمایشگاه اکسپو که هنرمندان و فعالان حوزه صنایع و عرصه‌های مختلف اقتصادی شرکت کردند؛ نمایشگاه بسیار گسترده‌ای است و توانمندی‌های اقتصادی کشور را می‌توان در این نمایشگاه دید.

خسروپناه افزود: حتما این نمایشگاه باید گسترده‌تر از این ارائه بشود و زمان بیشتری به مردم اختصاص داده شود تا بتوانند شرکت کنند.

وی گفت: هم زیرساخت‌ها و مواد اولیه را ما در این نمایشگاه مشاهده کردیم و هم تولیدات مختلف دارویی و حوزه‌های مختلف امنیت غذایی و همچنین صنایع دستی و سایر حوزه‌های مختلف که در واقع یک جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال امسال است در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئولیت مسئولان حوزه اقتصادی و البته حوزه فرهنگی با دیدن این نمایشگاه سنگین‌تر می‌شود. قطعا باید تلاش کنیم موانع برداشته شود. اگر عزیزان نیاز‌های ارزی و واردات مواد اولیه دارند و صادرات که بسیار مهم است. این نیاز‌ها را از تولیدکنندگان شنیدیم.

خسروپناه گفت: یک شورای اختصاصی برای رفع موانع و حمایت و تسهیلگری تولید کنندگان در کشور باید فراهم شود.

وی افزود: طبیعتا وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر وزارت خانه‌ها به ویژه بانک مرکزی باید حمایت کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طبیعتا باید از منظر فرهنگی، اسناد حمایتی فرهنگی و علم و دانش بنیان هم باید کمک کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید بهتر و با کیفیت بهتر و عرضه بهتری بتوانند تولید کنند، عرضه کنند و در اختیار مشتریان دنیا قرار دهند.

خسروپناه افزود: حتما بُعد بین المللی این تولیدات، از حوزه دانش بنیان تا عرضه بین المللی باید با نگاه حکمرانی صنایع شکل بگیرد.

وی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو، ۸ اردیبهشت افتتاح شد  و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد